به گزارش خبرنگار تجسمی هنرآنلاین، فرانسیس فورد کوپولا فیلمسازی است که سال‌ها فصلنامه‌ای ادبی را منتشر می‌کند.

نام این فصلنامه "آل-استوری" است و در آن داستان‌های کلاسیک و کوتاه و نمایشنامه‌های تک پرده‌ای به چاپ می‌رسد و معمولا فیلمسازان مهم و مطرح در بعضی از شماره‌های فصلنامه مطلب یا یادداشتی منتشر می‌کنند. حالا جدید‌ترین شماره این فصلنامه طراح مهمانی دارد که عباس کیارستمی ،هنرمند شناخته شده ایرانی است که علاوه بر فیلمسازی در حوزه تجسمی نیز هنرمندی فعال است.

علاوه بر این این روزها موزه لوور پاریس در برنامه‌ای سه ماهه از سه هنرمند شاخص از کشورهای اسلامی دعوت کرده است تا آثارشان را در بخش سینما، ادبیات و هنرهای معاصر به نمایش بگذارند .و این سه هنرمند عباس کیارستمی، اورهان پاموک ـ نویسنده ترک برنده نوبل ادبیات و و ولید راد هنرمند لبنانی مقیم نیویورک است.کیارستمی در بخش هنر و سینما، پاموک در بخش ادبیات و ولید راد در بخش تجسمی.

این برنامه از 21 شهریور ماه آغاز شده و تا 18 دی ماه ادامه دارد.هر چند حوزه ادبیات و تجسمی را دو هنرمند دیگر در اختیار دارند اما نکته جالب توجه این است که در این مدت سه ماهه کیارستمی علاوه بر نمایش فیلم‌های "شیرین" و "راه‌ها" ، کتاب شعر هایکوهایش و عکس‌هایش را نیز در این موزه در معرض دید قرار داده است.

کیارستمی این روزها مشغول داوری آثار رسیده به مسابقه‌ طراحی معماری آرامگاه شمس تبریزی نیز هست و همه این ها در کنار هم نشان می‌دهد این هنرمند این روزها سرش حسابی شلوغ باشد.