سید مسعود موسوی درباره فعالیت‌های خود در حوزه نمایش به خبرنگار تئاتر هنرآنلاین گفت: دو متن متفاوت را به فجر ارائه کرده بودم و انتظارم این بود که با توجه به اینکه قصد داشتم در تولید آنها از اجرای بدون کلام که زبانی بین المللی را شامل می شود استفاده کنم حداقل یکی از آن دو پذیرفته شود که متأسفانه هر دو رد شدند.

وی در ادامه از کارگردانی نمایشی با عنوان "ما فقط پنج دقیقه وقت داشتیم" از آثار برتولت برشت خبر داد و گفت: این نمایش که اثر برگزیده جشنواره تئاتر دانشگاهی در بخش اساتید بود را مقرر شد به همراه نمایش "پیرمردی با بال‌های بزرگ" پرستو گلستانی در دو ساعت متفاوت به روی صحنه تالار استاد انتظامی بریم که ساعات 18 و 20 برای اجرای این دو نمایش انتخاب شد.

موسوی گفت: با وجود اینکه در ابتدا قرار بود خانم گلستانی سالن را در ساعت 19:30 به ما تحویل دهد ولی ایشان اعلام کردند که این امر امکان پذیر نیست و سالن را در ساعت 20:30 تحویل می دهند که در اینصورت امکان اجرای گروه ما گرفته شد و به وقتی دیگر موکول شد.

این مدرس تئاتر با اشاره به اینکه این نمایش توسط گروه دانشجویی پژواک اجرا می شود تصریح کرد: "ما فقط پنج دقیقه وقت داشتیم" برگرفته از نمایشنامه "تدبیر" اثربرتولت برشت است که این هنرمند بزرگ در سالهای پایانی عمر خود در رابطه با این نمایش گفته بود که به دلیل محتوا و شیوه اجرایی کسی آن را اجرا نکند اما به دلیل جنبه های آموزشی بالای این اثر من آن را به اتفاق جمعی از هنرجویانم در قالبی تجربی تولید کردیم.

موسوی درباره داستان این اثر گفت: این نمایش مربوط به یک گروه جوان است که برای تبلیغات حزبی به یک کشور دیگر اعزام می شوند که در آنجا برایشان مشکلاتی به وجود می آید و در نهایت نیز مأموریت آنها با شکست مواجه می شود؛ به هر تقدیر این اثر به احتمال بسیار در ماه آینده مهمان سالن استاد انتظامی خواهد شد.

انتهای پیام/52/53