به گزارش هنرآنلاین، کرم باقری در نشست مسئولان فرهنگی دشتستان اظهار کرد: گسترش فرهنگ اصیل اسلامی و قرآنی از اولویت‌های مسئولان است و در سال جاری برای این مهم تلاش می‌کنیم.

وی افزود: افزایش حجم و کیفیت فعالیت‌های فرهنگی در دستور کار قرار دارد و به فضل خدا در این مسیر نهایت تلاش خود را به کار می‌گیریم.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاداسلامی شهرستان دشتستان از راه‌اندازی سینمای پنج‌بعدی در برازجان خبر داد و خاطر نشان کرد: با همکاری تعدادی از ادارات شهرستان و حضور بخش خصوصی در آینده‌ای بسیار نزدیک تعداد دو سینمای پنج بعدی در شهر برازجان شروع به کار خواهد کرد.

باقری گفت: با توجه به حمایت مسئولان ذیربط در شهرستان و علاقه مردم فرهنگ دوست و همچنین نبود سینما در این شهرستان با حضور بخش خصوصی در این عرصه و همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتستان و شهرداری، زمینه راه‌اندازی دو سینمای پنج بعدی در شهر برازجان فراهم شده و در آینده‌ای نزدیک شاهد شروع به کار این دو سینما خواهیم بود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتستان افزود: یکی از این دو سینما در محل بوستان آزادی واقع در میدان شهید گنجی و دیگری در محل بوستان کشتکار فعالیت خواهند کرد.

باقری اظهار امیدواری کرد با فعالیت این دو سینما در مرکز شهرستان شاهد توسعه و پیشرفت بیش از پیش فرهنگ و هنر شهرستان و استفاده صحیح اوقات فراغت جوانان و خانواده‌ها باشیم.

وی همچنین از آمادگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتستان برای همکاری و حمایت بخش خصوصی در عرصه فرهنگ و هنر خبر داد و اذعان داشت: برای بهبود وضعیت فرهنگی شهرستان و حمایت از هنرمندان شهرستان از همه ظرفیت موجود استفاده می‌کنیم.

انتهای پیام/31