افسانه پاک رو جزو نسل جوان بازیگری سینما و تلویزیون ایران است که در این چند ساله پیشرفت خوبی در کار بازیگریش داشته است . حضور در فیلمهای " رویای خیس " ، " چشم " و مجموعه " در مسیر زاینده رود " و ایفای نقش های متفاوت این ویژگی را برای پاک رو به ارمغان آورده است . که جایگاه خوبی در بازیگری به دست بیاورد .

این بازیگرسینما و تلویزیون در گفت وگو با هنر آنلاین در باره حضورش در مجموعه تلویزیونی " تکیه بر باد " به کارگردانی محمود معظمی عنوان کرد : نقش ملیحه نقش متفاوت و جذابی بود و ویژگی های یک شخصیت کامل را داشت و مثل یک آدم معمولی دارای نقاط ضعف و قدرت بود . در تلویزیون کمتر این نوع نقش های جذاب و چند وجهی به خصوص برای خانم ها نوشته می شود .

این بازیگر با اشاره به محوری بودن شخصیت ملیحه عنوان کرد : نقش من ، فرامرز قریبیان و مهدی فخیم زاده نقش های محوری مجموعه بودند که باعث شکل گیری درام داستان می شدند . شخصیت ملیحه در عین جوان بودنش با توجه به تفکراتی که داشت دارای اوج و فرودهای زیادی بود و حضورش موقعیتهای متفاوتی را در مجموعه به وجود می آورد

بازیگر " رویای خیس " در مورد ویژگی های حضور در تلویزیون و ارتباط با مخاطب انبوه تاکید کرد : . در سال 83 در مجموعه " رسم عاشقی " اولین حضور تلویزیونیم را تجربه کردم . سه سال قبل هم در مجموعه " در مسیر زاینده رو د " به کارگردانی حسن فتحی در نقش یک دختر عادی روستایی به نام طوبی بازی داشتم . مجموعه ای که در ارتباط با مخاطب بسیار موفق بود . در این سالها پیشنهادات زیادی برای بازی در مجموعه های تلویزیونی داشتم که تمایلی نداشتم در این مدیوم چندان پر کار باشم . پر کاری به کیفیت کار بازیگر لطمه می زندو ترجیح می دهم کاری را قبول کنم که در وهله اول فیلمنامه خوبی داشته باشد .

پاک رو در مورد در باره وضعیت شکل گیری شخصیت ملیحه افزود : در شروع کار بیش از چند قسمت از مجموعه نوشته نشده بود و بتدریج فیلم نامه نوشته شد و در این زمینه نقش ملیحه با کارگردان تعامل و هم فکری خوبی داشتم .

بازیگر " در مسیر زاینده رود " در باره استقبال مردم از این مجموعه گفت : به دلیل جذابیت داستان و حضور بازیگران محبوب و نام آشنایی مثل فرامرز قریبیان و مهدی فخیم زاده استقبال مردم از مجموعه خوب بوده است و در برخوردهایی که با مردم در کوچه و خیابان داشتند از ویژگی های خوب کار سخن می گفتند .

پایان پیام/