به گزارش هنرآنلاین، مهدی قاسمی، سرپرست معاونت هنری ارشاد استان مرکزی گفت: بیست و چهارمین جشنواره تئاتر منطقه یک کشور با حضور 14 گروه نمایشی از هشت استان کشور از سوم آبان در خرم آباد آغاز و امروز اختتامیه آن برگزار شد.

وی افزود: نمایش "وقتی از بریدگی های خونبار عصب می گذرد" به نویسندگی رضا شاهبداغی و کارگردانی سید مهدی محمدی به عنوان برگزیده بیست و چهارمین جشنواره تئاتر استان مرکزی در این جشنواره حضور داشت.

قاسمی با اشاره به اینکه این نمایش توانست درقسمتهای مختلف عناوین برتر را به خود اختصاص دهد، بیان کرد: سید مهدی محمدی در بخش کارگردانی ،رضا شاه بداغی در بخش نمایش نامه نویسی، مهدی خسروی در بخش طراحی صحنه و موسیقی رتبه برتر این جشنواره را کسب کردند.

وی با بیان اینکه از چهار بازیگر این نمایش در اختتامیه این جشنواره تقدیر ویژه به عمل آمد گفت: همچنین مهناز حسینی بازیگر نقش مادر این نمایش نیز از سوی کانون منتقدان استان لرستان مورد تقدیر قرار گرفت.

سرپرست معاونت هنری اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان مرکزی با اشاره به اینکه مهناز حسینی، نازنین صالحی، معصومه باقری و فاطمه قاسمی بازیگران این نمایش هستند، یادآور شد: نمایش "وقتی از بریدگی های خونبار عصب می گذرد» روایت چهار زن مرده از نسل های متفاوت است که ورود یک جنازه به میان آن ها ، بهانه ای برای بازگو کردن داستان زندگی شان می شود.

وی افزود:این موفقیت حاصل تلاش علمی و عملی و خلاقیت های گروه اجرایی، حمایت های هدفمند اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی و برآیند برنامه ریزی های صحیح ، زحمات و تجربیات همه اعضای انجمن هنرهای نمایشی استان مرکزی بوده است.

گفتنی است:هیئت داوران این دوره از جشنواره مسعود رایگان، فرهاد مهندسی پور و نادر برهانی برند بودند.

انتهای پیام/38