به گزارش هنرآنلاین، دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و جایزه نقدی بهترین طراحی صحنه این جشنواره را حسین قربانی طراح صحنه نمایش "چقدر دور و چه نزدیک به خانه" دریافت کرد.

در بخش نویسندگی، دیپلم افتخار متن برتر جشنواره، تندیس و جایزه نقدی به حسین قربانی نویسنده نمایش "چقدر دور و چه نزدیک به خانه" رسید.

مریم ابراهیمی بازیگر نمایش "چقدر دور و چه نزدیک به خانه" رتبه سوم را دریافت کرد.

در بخش کارگردانی حسین قربانی برای نمایش "چقدر دور و چه نزدیک به خانه" توانست رتبه‌ اول این بخش را کسب کرده و دیپلم افتخار ،جایزه نقدی و تندیس جشنواره را به خود اختصاص دهند.

همچنین امیر رفیعی، بازیگر نمایش «مکاشفه در باب ننه دلاور و فرزندانش» نیز در بخش بازیگری مرد، لوح تقدیر و جایزه نقدی جشنواره را دریافت نمود.

در هشتمین جشنواره سراسری برای تئاتر مهر کاشان که به میزبانی فرهنگسرای سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان برگزار شد، ۲۳ گروه نمایشی در بخش‌های صحنه‌ای، خیابانی، نمایشنامه‌خوانی از شهرهای ساری، آمل، تهران، اصفهان، ملایر، همدان، الیگودرز، آبادان، تبریز و مراغه طی پنج روز با یکدیگر به رقابت پرداختند.

نمایش های "چقدر دور و چه نزدیک به خانه" از ساری و "مکاشفات ننه دلاور" از آمل، به عنوان نمایندگان مازندران در هشتمین جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان حضور داشتند.

انتهای پیام/38