به گزارش هنرآنلاین، انوشیروان پیشدار در این خصوص گفت: نخستین جشنواره آثار و تولیدات مراکز علمی - کاربردی فرهنگ و هنر کشور از 17 الی 19 آبان ماه در بندرعباس برگزار می شود و در بخش جنبی نیز نمایشگاه 10 سال فعالیت مراکز علمی - کاربری سراسر کشور برپا می شود.

وی افزود: در این نمایشگاه بیش از 100 اثر مختلف و برجسته از تولیدات هنرجویان و دانش آموختگان مراکز فرهنگی هنری کشور در رشته های مختلفی هم چون عکس، نقاشی، پوستر، تذهیب، تصویر سازی، قلم زنی، گرافیک، طراحی دوخت، طراحی دوخت، طراحی جلد، نگارگری، کار چوب، خوشنویسی و ... به نمایش در خواهد آمد.

دبیر نخستین جشنواره آثار و تولیدات مراکز علمی - کاربردی فرهنگ و هنر کشور خاطر نشان کرد: این نمایشگاه در نگار زنده یاد کوروش گرمساری واقع در فرهنگ سرای طوبی بندرعباس برگزاری می شود.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان یاد آور شد: نمایشگاه آثار و تولیدات مراکز علمی - کاربردی فرهنگ و هنر از 17 آبان هم زمان با جشنواره افتتاح و به مدت ده روز به صورت صبح و عصر جهت بازدید عموم علاقمندان فعال است.

گفتنی است: نخستین جشنواره آثار و تولیدات مراکز علمی - کاربردی فرهنگ و هنر سراسر کشور به میزبانی استان هرمزگان و با حضور بیش از 37 مرکز از سراسر کشور 17 الی 19 آبان ماه در فرهنگ سرای طوبی برگزار می شود.

انتهای پیام/38