به گزارش هنرآنلاین، محمد مظفری روز گذشته در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این طرح که برای نخستین ‌بار است در استان بوشهر اجرایی می‌شود با استقبال خوب هنردوستان بوشهری مواجه شده و استقبال از این طرح مسئولین انجمن را متقاعد کرده که با جدیت پیگیر ادامه این طرح نمایشی باشند.

مظفری گفت: در هفته دوم این طرح چهار نمایش «سور سوک» به کارگردانی حسن رضایی، «هامبورگ، بصره، قوچان» به کارگردانی فضل‌الله عمرانی، «شیوع درد تاریخ» به کارگردانی سعید گلچمن و «سرهنگ، مسلسل، جاده» به کارگردانی راضیه زارعی به صورت همزمان در چهار شهر استان در روزهای پنج‌شنبه و جمعه 4 و 5 آبان به اجرای عمومی درآمدند که با استقبال خوب علاقمندان به تئاتر روبه‌رو شد.

رئیس انجمن نمایش استان بوشهر گفت: در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی و در حالی که این انجمن با تولید آثار ارزشی در حوزه تئاتر در صدد حمایت از هنرمندان بوشهری است نبود اعتبار برای حمایت از این طرح و هنرمندان تولید کننده این آثار ادامه اجرای این طرح را با مشکل روبه‌رو کرده است.

وی خواستار حمایت مسئولان امر و دیگر دستگاه‌های فرهنگی از این طرح شد.

طرح "آخر هفته با تئاتر" ویژه اجرای عمومی نمایش‌های تولید شده در سال 1391 است که پنج‌شنبه و جمعه هر هفته در مجتمع فرهنگی هنری بوشهر و دیگر سالن‌های استان اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/ 28