عبدالمجید شریف زاده، دبیر جشنواره پیامبر اعظم(ص) با اعلام اینکه احتمالا جشنواره از شکل ملی به بین‌المللی تبدیل می‌شود به خبرنگار تجسمی‌هنرآنلاین گفت: فعالیت‌های مربوط به جشنواره پیامبر اعظم(ص) را از چند ماه پیش به صورت جدی‌تر دنبال کرده‌ایم. طبق برنامه‌ریزی‌های گذشته قرار بود بهمن ماه مراسم اختتامیه اولین دوره جشنواره ملی پیامبر اعظم(ص) برگزار شود.

وی در ادامه گفت: با توجه به اینکه در چند ماه اخیر شاهد برخی هتک حرمت‌ها به پیامبر اسلام (ص) بوده‌ایم برخی از دوستان پیشنهاد دادند که در پاسخ به این عمل این جشنواره را از حالت ملی به بین‌المللی تبدیل کنیم. هر چند که پیش از این هم قصد داشتیم امسال جشنواره را در سطح ملی برگزار کنیم و سال آینده در سطح بین‌المللی برگزار شود.

دبیر جشنواره پیامبر اعظم(ص) با اشاره به اینکه منتظر برپایی جلسه سیاستگذاری هستند اظهار کرد: اینکه مراسم اختتامیه بهمن برگزار می‌شود یا خیر همه چیز به تصمیم گیری اعضای شورای سیاستگذاری مربوط می‌شود و تصمیم نهایی درباره جشنواره پیامبر اعظم(ص) منوط به نظر این شورا است.اما اگر تصمیم بر این باشد که اولین دوره جشنواره را هم در سطح بین‌المللی برگزار کنیم طبیعی است که مراسم اختتامیه به تعویق می‌افتد.

شریف زاده در پایان گفت: خوشبختانه در بخش های پوستر، تصویرسازی و عکاسی آثار بسیار خوبی را دریافت کرده‌ایم.

انتهای پیام/31/34