به گزارش خبرنگار تجسمی هنرآنلاین گالری آن، جمعه این هفته میزبان نمایشگاه نقاشی فریده شاهسوارانی است. این نمایشگاه با عنوان دوگانگی از جمعه 5 آبان تا چهارشنبه 17آبان ماه به نمایش گذاشته می شود. علاقه مندان برای بازدید از این نمایشگاه می توانند از یکشنبه تا آدینه همه روزها از ساعت 11 تا 20 به گالری آن واقع در تهران 19958، ونک، خیابان سئول، شماره 40 مراجعه کنند.

گالری سین هم این هفته میزبان نمایشگاه گروهی "هم افزایی 1" است.این نمایشگاه که به نفع زلزله زدگان برگزار می‌شود از 5 آبان تا 12 آبان ماه همه روزه جز پنجشنبه ها از ساعت 3 تا 7 بعداز ظهر میزبان علاقه مندان است. گالری سین در شهرک غرب، خیابان هرمزان، خیابان پیروزان جنوبی، خیابان دوازدهم، پلاک 16 قرار گرفته است.

علاقه‌مندان به آثار نقاشی رضا هدایت از امروز 4 آبان می‌توانند نمایشگاه نقاشی رضا هدایت را در گالری آریا ببینند. گالری آریا که در خیابان ولی عصر، بالاتر از سه راه دکتر بهشتی، کوچه زرین، پلاک 10 قرار گرفته است همه روزه از ساعت 10 تا 20 میزبان هنردوستان است.

اما سارا غلامی هم این هفته آثار نقاشی‌اش را به گالری احسان آورده است. نمایشگاه نقاشی سارا غلامی با عنوان "شریان سبز زمین" همه روزه از 5 تا 10 آبان ماه از ساعت 16تا 20 به نمایش گذاشته می شود. گالری احسان در خیابان اقدسیه، بلوار آجودانیه، 14 شرقی، شماره 22 قرار گرفته است.

گالری گلستان هم همزمان با سایر گالری ها این هفته میزبان نمایشگاه نقاشی الیکا ابراهیمی قاجار است. این نمایشگاه که از 5 تا 10 آبان ماه برپاست همه روزه جز پنجشنبه ها از ساعت 16 تا 20 میزبان علاقه مندان به نمایشگاه نقاشی است. گالری گلستان در دروس، خیابان شهید کماسایی، پلاک 24 قرار دارد.

گالری آران هم مانند سایر گالری ها جمعه این هفته مراسم افتتاحیه نمایشگاه جدیدش را برپا می کند. عباس کوثری آثارش را این بار با عنوان روشنائی به گالری آران آورده است. گالری آران همه روزه جز جمعه ها از ساعت 15 تا 21 میزبان علاقه مندان است. اگر هنوز گذرتان به گالری آران نخورده است بهتر است بدانید این گالری در خیابان خردمند شمالی، کوچه دی، پلاک 12 قرار گرفته است.

نمایشگاه گروهی ویدئو، چیدمان و عکس با موضوع «معاصریت» در گالری آرته برگزار می‌شود. نمایشگاه گروهی معاصریت در گالری آرته با همکاری ۹ هنرمند رشته‌های مختلفی همچون عکاسی و دکوراتوری جمعه پنجم آبان ماه افتتاح می‌شود. الهام حاج احمدی، ستار عرفانیان‌پور، آناهیتا محمودی، گلناز نیلفروشان، مهران عزیززاده، امین بزرگ‌زاده، روژین حسینی، حنانه پتکی و رضا طالب‌زاده ۹ هنرمند شرکت کننده در این نمایشگاه هستند که همگی از هنرجویان محمدرضا شریف‌زاده بودند. نمایشگاه معاصریت به مدت ۱۰ روز از تاریخ پنجم تا ۱۵ آبان ماه همه روزه از ساعت ۱۶ تا ۲۰ میزبان علاقه مندان در گالری آرته واقع در کردستان جنوب، پایین‌تر از همت، خیابان شیراز جنوبی، بلوار علیخانی، بیست متری گلستان، ۱۲ متری دوم، پلاک ۳ است. علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۸۸۰۳۱۶۵۲ تماس بگیرند.

نگارخانه والی در تازه‌ترین فعالیت هنری خود؛ اقدام به برپایی نمایشگاهی از آثار امیر دست مردی می‌کند. آثار امیر دست مردی، با گرایشی واقعگرایانه (رئالیسیتی) در فضایی زیبایی‌شناسانه و فانتزی، به نمایش دنیای زنانه و رابطه متفاوتی که زنان در پس نگاه راز آلودشان به هستی‌شناسی واقعیت پیرامون برخوردارند و نحوه درک دگرگونی که آن‌ها ارایه می‌کنند، می‌پردازد. آثار این هنرمند با رنگ‌های گرم و فرم‌های مجرد زنانی که از پوشش اسلامی برخوردارند، خلق شده است و زیبایی‌شناسی خاصی را ارایه می‌کند که می‌توان در آن رگه‌هایی از مکتب متافیزیکا را نیز مشاهده کرد، با این تفاوت که نگاه هنرمند به جهان راز آلود پیرامونش از نوعی درون مایه شرقی نیز برخوردار است. این نمایشگاه روز جمعه پنجم آبان در نگارخانه والی برپا می‌شود و تا شانزدهم آبان ادامه دارد.

انتهای پیام/31/34