به گزارش خبرنگار هنرآنلاین، بیست و چهارمین جشنواره تئاتر مناطق روز گذشته، سوم آبان ماه جاری، به میزبانی استان لرستان با پیام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان کار خود را آغاز کرد.

این رویداد هنری با حضور نمایش‌های برگزیده هشت استان اصفهان، آذربایجان شرقی، البرز، گیلان، زنجان، اردبیل، رشت و مرکزی برگزار می‌شود.

داوران این جشنواره، 14 اثر نمایشی از استان‌های اصفهان،آذربایجان شرقی، زنجان، کرمانشاه، گیلان، اردبیل، البرز و مرکزی را مورد بررسی قرار می‌دهند.

بیست و چهارمین جشنواره تئاتر مناطق طی 3 روز و با اجرای 15 نمایش از هشت استان کشور در سه سالن شهید آوینی، پلاتو شیدا و آمفی‌تئاتر کانون پرورش پارک شهر خرم آباد به صحنه و صحنه ورزان خواهد پرداخت.

کارگاه های آموزشی و جلسات نقد نمایش بعد از اجراها با حضور این هنرمندان پیشکسوت نیز از برنامه های این جشنواره است.

برای افزایش شناخت فرهنگی مخاطبین و شرکت کنندگان با فرهنگ اصیل و متعالی لرستان، تورهای ویژه گردشگری نیز برای مهمانان در نظر گرفته شده است.

بازدید از قلعه فلک الافلاک و حضور در مجتمع فرهنگی تفریحی چهارده معصوم خرم آباد از جمله برنامه های این اداره در راستای معرفی جاذبه های مرکز استان است.

مراسم اختتامیه این جشنواره با حضور معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیر کل مرکز هنرهای نمایشی این وزارتخانه و همچنین مسئولین استانی، صبح روز شنبه 6 آبان ماه با معرفی برگزیدگان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/38