به گزارش هنرآنلاین ، در این فراخوان آمده است: این روز‌ها جهان اسلام از اهانتی که به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) شده، ملتهب است؛ اهانتی که از سوی ناپاک‌ترین انسان‌ها به پیامبر مهربانی و اسوه پاکی روا داشته شده، چیزی نیست که به فراموشی سپرده شود. بی‌گمان، این اقدام صهیونیستی‌ـ آمریکایی نه از سر غفلت بلکه با برنامه‌ریزی و محاسبه انجام گرفته است.

هر جا اقدامی علیه اسلام و مسلمانان انجام می‌گیرد، باید ردپای صهیونیسم جهانی را در آن جستجو کرد و این یعنی یهودیت صهیونیست و مسیحیت صهیونیست در این جهت همسو و همفکر هستند.

این جشنواره با هدف ستایش رسول مهر و عزت انسانی حضرت محمد (ص) و تاکید بر وحدت ادیان در مقابل همه نیروهای مادی که به عقیده قرآن، نه تنها قصد نابودی مساجد را دارند ، بلکه کلیساها و صومعه ها و کنیسه ها را نیز به نابودی نشسته اند.

جشنواره هنر و اندیشه ˈفروغ ابدیتˈ به همین دلیل و با گام ها و موضوعات ذیل از سوی سازمان بسیج هنرمندان به صورت بین المللی برگزار می شود.

معرفی شیرازه مشترک ادیان الهی، معرفی ابعاد وجودی حضرت محمد (ص)، تشریح ابعاد برنامه های صهیونیستی -امپریالیستی برای تهاجم همه جانبه به ادیان ،بازخوانی جنایات آمریکا و صهیونیسم جهانی نسبت به اسلام و مسلمانان ،شناخت جریان اسلام هراسی غرب از اهداف این جشنواره به شمار می رود.

حقیقت مشترک ادیان ابراهیمی، صیانت از احترام ادیان الهی ،تعظیم و تکریم پیامبران الهی، تقبیح استهزا پیامبران و از بین بردن حقوق پیروان ادیان الهی ،نقش دولت های استکباری و اسرائیل در توسعه نفرت در جهان ،دام جنگ تمدن ها فرا روی آینده بشریت بازخوانی شخصیت پیامبر اکرم (ص) ، اسلام ، دین رحمت و معرفت موضوعات این فراخوان را تشکیل می دهد.

علاقمندان می توانند برای ارسال آثار خود به مراکز سازمان بسیج هنرمندان در تهران و همه شهرستان ها و در کشورهای جهان به رایزنی های فرهنگی جمهوری اسلامی مراجعه و یا اثار خود را به نشانی اینترنتی info@bao.ir جشنواره تا 13 آبان 91 هم زمان با روز مبارزه با استکبار جهانی ارائه کنند.

انتهای پیام/