به گزارش هنرآنلاین، ابوالحسن امامی، معاون فرهنگی هنری اداره کل ارشاد استان گلستان، در چهارمین جلسه کارگروه بانوان و خانواده استانداری گلستان در جمع صاحب نظران، تولیدکنندگان و متولیان فرهنگی استان گفت: در این نمایشگاه سعی شده تا همه افراد با تمام سلیقه‎ها در نظر گرفته شوند لذا با تولیدکنندگانی که در استان فعالیت تولیدی دارند نشست‎هایی برگزار کردیم تا نگاه اقشار مختلف از جمله کودکان، بزرگسالان و خانواده‎ها به این نمایشگاه معطوف شود.

وی به ارائه طرح‎هایی با پوشش مناسب در نمایشگاه مد و لباس تاکید کرد و افزود: در این نمایشگاه مسابقاتی در سه بخش پیش‎بینی کردیم و مسابقه‎ای در 15 محور فراخوان شد همچنین در بخش طراحان، پوشش سر و پوشش مجالس ترتیب داده‎ایم تا حس رقابت در تولیدکنندگان ایجاد شده و بتوانند افراد بیشتری را جذب تولیدات داخلی و بومی استان کنند.

معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان با بیان اینکه امیدواریم چنین نمایشگاهی در استان به شکل بومی درآید، متذکر شد: ضرورت دوخت بومی مناسب و ارائه پارچه ارزان قیمت از دیگر مزایایی است که در این نمایشگاه عرضه می‎شود.

امامی غرفه‎آرایی مناسب را در جذب مصرف‎کنندگان پوشاک ضرورتی مهم خواند و بیان کرد: باید از طریق غرفه‎آرایی و تبلیغات گسترده، نمایشگاهی در شأن استان برگزار کنیم.

وی همچنین به استفاده از سخنران مناسب، برگزاری کارگاه آموزشی و ارائه مقاله در برگزاری نمایشگاه تاکید کرد و گفت: انتظار داریم تا با حمایت استاندار گلستان، دستگاه‎های اجرایی و به ویژه بخش خصوصی بتوانیم نسبت به برگزاری نمایشگاه مد و لباس در استان اقدام کنیم.

انتهای پیام/38