سرویس تجسمی هنرآنلاین//

نقاشی در گالری آن گالری آن این تهفته میزبان نمایشگاه نقاشی محسن جمالی نیک است.این نمایشگاه از جمعه 28 مهرماه افتتاح و تا 3آبان ماه ادامه دارد. علاقه مندان برای بازدید از نمایشگاه نقاشی محسن جمالی نیک می‌توانند از یکشنبه تا آدینه از ساعت 11 تا 20 در گالری آن واقع در خیابان تهران 19958، ونک، خیابان سئول، شماره 40 حضور یابند. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره 88603050 تماس بگیرند.

نقاشی خط در آشیان نقش و مهر گالری آشیان نقش و مهر از فردا پذیرای آثار فرخ محجوبی خواهد بود. نمایشگاه خط نقاشی‌های فرخ محجوبی از 28 مهرماه در گالری آشیان نقش و مهر بر پا می‌شود. فرخ نعمتی که بیشتر در عرصه گرافیک چهره شناخته شده‌ای است و در دوسالانه‌ها و نمایشگاه‌های پوستر تا کنون حضور داشته این روزها اولین نمایشگاه نقاشی خط هایش را بر پا می‌کند. نمایشگاه او تا اول آبان ماه در محل گالری واقع در میدان آرژانتین، خیابان بخارست، خیابان هجدهم، بن بست گل محمدی، شماره ۴ برپا خواهد بود.

نمایشگاه حجم در گالری افرند گالری افرند هم هفته آینده میزبان نمایشگاه حجم پرند مهدودی با عنوان " هم ... هم روانی" است. نمایشگاه از جمعه 28 مهرماه افتتاح و تا 5آبان ماه ادامه دارد. علاقه مندان برای بازدید از این نمایشگاه می توانند همه روزه جز سه شنبه ها از ساعت 16 تا 20 در گالری افرند واقع در بزرگراه جلال آل احمد، خ جهان آرا، خ 19 (جلال حسینی) بعد از تقاطع اشک شهر، پلاک 48 حضور یابند.

عکس در گالری والی نمایشگاه پورمقدم در گالری والی ادامه دارد. نمایشگاه عکس اسفندیار پورمقدم با موضوع «انسان آن چیزی است که پنهان می‌کند» که 21 مهرماه در گالری والی برپا شده بود تا 2 آبان برپاست. در مقدمه نمایشگاه آمده است: «گاهی پایین را نگاه می‌کنیم به نقطه دیگری زل می‌زنیم یا چشم‌ها را می‌بندیم، اما حرفه‌ای‌ها درست به چشمانتان زل می‌زنند و ترس‌های شهری از اینجا شروع می‌شوند. هرچیز که ما می‌بینیم خود چیز دیگری را پنهان می‌کند. ما همیشه می‌خواهیم چیزی که پنهان است را با چیزی که می‌بینیم، تطبیق دهیم اما این امکان پذیر نیست. انسان‌ها اسرارشان را خیلی خوب پنهان می‌کنند. اما این همیشه دلیل بر زشتی آن راز‌ها نیست راز‌ها مثل پرده‌های پشت پنجره‌هایمان است بی‌آنکه تشخیص دهد چه چیزهایی باید از دید پنهان شود همه خانه را پنهان می‌کند.» اسفندیار پورمقدم، متولد ۱۳۶۲ تهران، فوق لیسانس مدیریت هنری از دانشگاه سوره دارد. دبیری چهار دوره مسابقه عکس شوکا، حضور در دو نمایشگاه گروهی و برپایی چهار نمایشگاه انفرادی را از سال ۸۰ تا ۹۱ را در کارنامه هنری خود دارد. نمایشگاه تا ۲ آبان از ساعت ۱۶ الی ۲۰ ادامه دارد. گالری جمعه‌های غیر افتتاحیه تعطیل است. گالری والی، میدان ونک، خیابان ونک، خیابان خدامی (بیژن)، پلاک ۷۲

عکس در گالری رنگ گالری رنگ این روزها میزبان عکس‌های عکاس خوداموخته است. جمعه ۲۸ مهر نمایشگاه عکس نرگس تنکبریس با عنوان «پره» در گالری رنگ برگزار می‌شود. نرگس تنکبریس در این نمایشگاه ۱۳ عکس در ابعاد ۷۰×۱۰۰ و ۷۰×۵۰ سانتی‌م‌تر را به نمایش می‌گذارد. این مجموعه پاییز و زمستان ۱۳۹۰ در شهر بندرانزلی عکاسی شده است. تنکبریس متولد ۱۳۶۲ و عکاس خود آموخته است. نمایشگاه تا ۸ آبان از ساعت ۱۷.۳۰ تا ۲۰ ادامه دارد. گالری بجز روز گشایش جمعه‌ها تعطیل است. گالری رنگ واقع در خیابان دکتر شریعتی، بالا‌تر از سید خندان، کوچه پیروز، بلوار ابوذر غفاری شمالی، کوچه رودخانه غربی، پلاک ۱۱، طبقه اول است.

نقاشی‌های آبرنگ درگالری شکوه

جمعه این هفته تازه‌ترین نقاشی‌های آبرنگ سیاوش مظلومی‌پور به یاد و گرامیداشت زنده یاد جمال الدین خرمی‌نژاد در گالری شکوه رونمایی می‌شود.در این نمایشگاه آثاری با رویکردهای تغزلی از مظلومی‌پور رو نمایی می‌شود که به سان رویه همیشگی آثار آبرنگ، نگاهی شاعرانه به مردم و سوژه‌های پیرامونی در طبیعت و زندگی روزمره دارد.علاقه‌مندان می‌توانند همه روزه تا تاریخ سوم آبان ماه از ساعت چهار تا هشت بعدازظهر از این آثار در گالری شکوه واقع در چهارراه فرمانیه، بلوار شهید اندرزگو، خیابان سلیمی شمالی، ‌ کوچه امیر نوری، شماره ۱۹ دیدن نمایند.

خط در اکو

نگارخانه اکو از امروز میزبان تابلوهای خط نستعلیق رسول مرادی است.در این نمایشگاه بیش از 50 تابلو خط که برگرفته از ابیاتی از اشعار حکیم عطار نیشایوری، مولانا جلال الدین، سعدی، خیام و... هستند، ارایه خواهد شد و تا نهم آبان‌ماه از ساعت 10 تا 19 ادامه خواهد داشت. موسسه فرهنگی اکو، نگارخانه دیپلماتیک اکو در خیابان موحد دانش (اقدسیه)، کوچه ناز، شماره 10 واقع است.این نگارخانه شنبه‌ها تعطیل است.

عکس هنرمند خودآموخته در گالری رنگ

جمعه ۲۸ مهر نمایشگاه عکس نرگس تنکبریس با عنوان «پره» در گالری رنگ برگزار می‌شود.نرگس تنکبریس در این نمایشگاه ۱۳ عکس در ابعاد ۷۰×۱۰۰ و ۷۰×۵۰ سانتی‌م‌تر را به نمایش می‌گذارد.این مجموعه پاییز و زمستان ۱۳۹۰ در شهر بندرانزلی عکاسی شده است.تنکبریس متولد ۱۳۶۲ و عکاس خود آموخته است.نمایشگاه تا ۸ آبان از ساعت ۱۷.۳۰ تا ۲۰ ادامه دارد. گالری بجز روز گشایش جمعه‌ها تعطیل است.گالری رنگ واقع در خیابان دکتر شریعتی، بالا‌تر از سید خندان، کوچه پیروز، بلوار ابوذر غفاری شمالی، کوچه رودخانه غربی، پلاک ۱۱، طبقه اول است.
عکس در گالری راه ابریشم
جمعه ۲۸ مهر ۱۳۹۱ نمایشگاه عکس علیرضا فانی با عنوان «من آنم که...» در گالری راه ابریشم افتتاح می‌شود. ۷ عکس رنگی صحنه آرایی شده (staged photography) در ابعاد ۱۰۰×۱۳۳سانتیمتر در نمایشگاه جذیذ علیرضا فانی به نمایش در می‌آید.این نمایشگاه جمعه ۲۸ مهرماه از ساعت ۱۶ تا ۲۰ افتتاح می‌شود و تا 16 آبان ماه ادامه دارد.

انتهای پیام/31/34