به گزارش هنرآنلاین، مجتبی ابراهیمی، مدیرکل ارشاد استان البرز از آغاز مراسم بزرگداشت شاعر فرهیخته "آواره همدانی" خبر داد و گفت: نظر به رویکرد وزارت ارشاد و برنامه های تدوینی از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز در راستای تقدیر از مشاهیر و هنرمندان البرز بزرگداشت شاعر" آواره همدانی" در این هفته برگزار می‌شود.

وی افزود: در این مراسم جمعی از شاعران و مدیحه سرایان نظیر استاد سید رضا موید، محمد رستگار، علی انسانی، علیرضا سازگار و...حضور خواهند داشت.

ابراهیمی یادآور شد: "آواره همدانی" از جمله شاعران انقلابی است که در حوزه شعر حماسی و مذهبی اشعار بیشماری را سروده و در زمره شاعران مدیحه سرای کشور جای می‌گیرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد و اسلامی استان البرز گفت: رونمایی از "کتاب و تمبر یاد بود" از جمله ویژگی‌های مراسم بزرگداشت " آواره همدانی" خواهد بود.

این رویکرد بعد از ورود دومین مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز در این استان دنبال شده است و پیش‌تر نیز در کنار بازدید و تقدیر نماینده هنری وزیرارشاد از هنرمندان، بزرگداشت استاد " ذوالفنون نوازنده"، "داوود فتحعلی بیگی مرد نمایش ایرانی کشور" و "علی پویان شاعر کرجی" در استان البرز،" آیت الله طالقانی" در شهرستان طالقان برگزارشده بود و" آواره همدانی" نیز چهارمین هنرمندی است که برای وی بزرگداشت ویژه ای دیده شده است.

مراسم بزرگداشت "آواره همدانی " چهارشنبه 26 مهرماه ساعت 19 در فرهنگسرای ولایت فردیس واقع در بلوار طالقانی- انتهای گلستان 40 برگزار می‌شود.

انتهای پیام/