به گزارش سرویس بین‌الملل هنرآنلاین، این فیلم داستان مردی ۵۰ ساله به نام پرویز را روایت می‌کند که تمام زندگی‌اش با پدرش در شهرکی زندگی کرده و کارهای پدر و ساکنان شهرک را انجام داده است. اما پدرش که قصد ازدواج دارد از او می‌خواهد برای زندگی به جای دیگری برود. پرویز که سر خورده شده قصد دارد به پدر و اهالی شهرک بفهماند که به این آسانی نمی‌توانند او را از زندگی‌شان حذف کنند.

"پرویز" دومین ساخته بلند مجید برزگر و از آثار سینمای مستقل ایران است که پیش از این جایزه ویژه‌ هیأت داوران شصتمین دوره فستیوال فیلم سن‌سباستین در بخش کارگردانان جدید را از آن خود کرد و مورد استقبال تماشاگران قرار گرفت.

به نوشته بی‌بی‌سی، علاوه بر فیلم "پرویز" فیلم‌های "پاستای ایرانی" ساخته وحید صداقت، "پیر پسر" ساخته مهدی باقری و "زیر پرچم" ساخته اسماعیل منصف دیگر فیلم های ایرانی سیزدهمین فستیوال آسیاتک ایتالیا بودند.

فیلم پرویز داستان مردی است که اطرافیانش می‌خواهند او را نادیده بگیرند

گفتنی است، سیزدهمین فستیوال آسیاتک از روز ۵ تا ۱۳ ماه اکتبر (۱۴تا۲۲ مهرماه) در شهر رم ایتالیا برگزار شد و در طول برگزاری آن فیلم‌هایی از کشورهای چین، ژاپن، فیلیپین، تایلند، افغانستان، ترکیه، قزاقستان، نپال، اندونزی، بنگلادش، لبنان، هند، فرانسه و آلمان به نمایش درآمد.