در جلسه‌ی یکشنبه (23 مهر ماه) شورای مدیران شبکه سه سیما که به ریاست مدیر جدید این شبکه برگزار شد‌، از زحمات هاشم رضایت (مدیر تامین برنامه شبکه سه سیما) قدردانی و علیرضا نیک‌اندیش جایگزین وی شد.

به گزارش هنرانلاین: علیرضا نیک‌اندیش با حکم مجید زین‌العابدین، به سمت مدیر تامین برنامه شبکه سه منصوب شده است.

تاکنون قائم مقام مدیر شبکه سه که پیشتر زین‌العابدین در این سمت بوده است، مشخص نشده است.

هاشم رضایت که پیشتر مدیریت گروه‌های ورزش‌، پخش‌، تامین برنامه و طرح و برنامه را در شبکه‌های تلویزیونی تجربه کرده بود، در حالی از شبکه سه سیما می‌رود که کمتر از 10 روز از تودیع علی اصغر پورمحمدی مدیر سابق شبکه سه می‌گذرد.

همچنین پیشنهاد تولید برنامه‌ی «نود» توسط عادل فردوسی‌پور در زمان مدیریت هاشم رضایت در گروه ورزش ارائه شد.

علیرضا نیک‌اندیش که مدیریت تامین برنامه شبکه تهران را بر عهده داشته است، جایگزین هاشم رضایت شده است. وی دوستی قدیمی با پورمحمدی دارد و رابطه‌ی دوستی‌شان به سال 68 برمی‌گردد.

معاون سیما طی روزهای اخیر در گفت‌وگویی با ایسنا جوان‌گرایی را دلیل تغییر مدیر شبکه سه سیما عنوان کرده بود؛ این در حالی است که علیرضا نیک‌اندیش قائم مقام جدید مدیر شبکه سه سیما هم حدود یک سال و نیم دیگر بازنشسته می‌شود.

علی اصغر پورمحمدی که از شانزدهم مهر ماه از شبکه سه سیما رفته، امروز یکشنبه با وزیر ارشاد دیدار داشته است. او همچنین طی روزهای آتی قرار است که به سفر حج اعزام شود. بر این اساس هرگونه همکاری مدیر سابق شبکه سه با وزارت ارشاد، به پس از بازگشتش از سفر حج موکول خواهد شد.