به گزارش هنرآنلاین، مراد کاظمی صبح امروز در چهارمین جلسه ستاد احیای امر به معروف شهرستان دشتی اظهار کرد: همه اعضای ستاد در جهت احیای امر به معروف و نهی از منکر در شهرستان تلاش مضاعفی داشته باشند.

فرمانده سپاه دشتی افزود: با توجه به جنگ نرم دشمن مسئله امر به معروف و نهی از منکر از اهمیت بالایی برخوردار است و احیای این دو فریضه بر همه اقشار جامعه اسلامی واجب است.

کاظمی یکی از نشانه‌های مسلمان واقعی را امر به معروف و نهی از منکر دانست و خاطرنشان کرد: انقلاب امام حسین(ع) در راستای احیای این دو فریضه بود و همین امر انقلاب و اسلام را در تاریخ نهادینه کرد.

وی ادامه داد: نخبگان نقش مهمی در این زمینه می‌توانند داشته باشند و ما باید این فرهنگ را در جامعه اسلامی نهادینه کنیم تا دشمن نتواند بر ما مسلط شود.

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر دشتی یادآور شد: آنچه که باید مورد توجه قرار گیرد بحث مباحث اعتقادی است با نگاه فرهنگی که امروز نیاز اقشار مختلف است و در این زمینه نیاز به نشست‌های علمی و تخصصی در دانشگاه‌ها، حوزه‌های علمیه و در مدارس دارد.

وی اضافه کرد: مردم شهرستان دشتی نه تنها امروز بلکه از زمان گذشته تاکنون به مسئله امر به معروف و نهی از منکر پایبند هستند.

کاظمی ادامه داد: از رسانه ملی برای احیای این فریضه جهت اصلاح رفتار اجتماعی انتظار داریم برنامه‌ریزی برای اقشار جامعه در این زمینه صورت گیرد و مطبوعات نیز در این زمینه فعال شوند.

کاظمی با بیان اینکه اردوهای ما در قالب امر به معروف و نهی از منکر برگزار می‌شود، یادآور شد: بسته‌های مختلف فرهنگی نیز در هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر بین اقشار مختلف جامعه توزیع خواهد شد.

وی توزیع کتاب حجاب بین دانش آموزان دبیرستان‌ها به ویژه دبیرستان‌های دختران را توسط نهادهای فرهنگی مورد تاکید قرار داد.

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر دشتی گفت: ما از کسانی که می‌توانند بازی‌های رایانه‌ای و فیلم‌های کوتاه در زمینه احیای امر به معروف و نهی از منکر را بسازند استقبال می‌کنیم.

وی از برگزاری جلسات توجیهی با حضور قشرهای مختلف در آینده نزدیک خبر داد و گفت: قسمت اعظمی از برنامه‌های ستاد احیا اجرا شده و وظایفی که بر عهده ستاد گذاشته شده است تا پایان سال جاری اجرایی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر از تاریخ 26 آبانماه شروع شده تا دوم آذرماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

دادستان عمومی و انقلاب دادگستری شهرستان دشتی نیز گفت: دادگستری شهرستان دشتی آمادگی کامل در زمینه همکاری با ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان دارد.

سالار مومنی یادآور شد: دفترحمایت از بسیجیان در دادگستری دشتی فعال است و در کنار آن نیز دفتر حمایت از عامران به معروف و ناهیان از منکر نیز دایر خواهد شد.

انتهای پیام/46