به گزارش هنرآنلاین، در نخستین کنسرت کودک و نوجوان استان یزد که به سرپرستی و مدیریت علیرضا ارجمندی، مدیر مرکز هنری آفرینش یزد برگزار شد، 120 کودک و نوجوان شش تا 13 ساله به اجرای 10 قطعه موسیقی پرداختند.

این کنسرت در پنج شب در سالن شهید پاکنژاد یزد برگزار شد و در هر شب بیش از 800 نفر در سالن اجرا حضور یافتند و در شب پایانی آن نیز به دلیل استقبال بی‌نظیر مردم یزد، این کنسرت به سانس دوم اجرا رسید.

برگزاری این کنسرت، نویدبخش روزهای خوب برای موسیقی استان یزد است و امید می‌رود گروه‌های بومی بتوانند این حرکت ارزشمند را در استان تداوم ببخشند.

علیرضا ارجمندی در مورد گروه 120 نفره خود عنوان کرد: همه اعضای این گروه، از کودکی در مرکز هنری آفرینش دوره‌های آموزشی را گذرانده‌اند و اغلب آنها اکنون با وجود سن کم، کمک مربی این مرکز و برخی نیز مربی هستند.

وی افزود: همه کارهای این گروه از آهنگسازی برخی قطعات توسط اعضای گروه انجام شده و امیدواریم توانسته باشیم موسیقی در خور، فاخر و شایسته تقدیم مردم استان یزد کنیم.

در این کنسرت موسیقی، سازهای درام، پیانو، ارف، گیتار، آکاردئون و ویلون نواخته شد.

نخستین کنسرت کودکان و نوجوانان استان یزد با مجوز اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد و با همکاری حوزه هنری در سالن شهید پاکنژاد یزد برگزار شد.

انتهای پیام/