با تصویب هیئت مدیره اتحادیه ویدئو رسانه (سینمای خانگی) ایران، «حمیدرضا نوروزی» رییس اتحادیه در حکمی «مصطفی محمودی» را به عنوان دبیر این تشکل منصوب کرد.

«حمیدرضا نوروزی» در این حکم با اشاره به سوابق اجرایی و تجربیات علمی «مصطفی محمودی»، گسترش ارتباطات اتحادیه با سازمان‌ها و نهادهای ذیربط، برگزاری مداوم جلسات کارگروه‌های اتحادیه و پیگیری مصوبات آن‌ها تا حصول نتیجه، سازماندهی امور ارتباطات رسانه‌ای و روابط عمومی، ایجاد ارتباط مداوم با اعضاء و تحلیل مشکلات و خواسته‌های ایشان و یافتن راهکارهای عملی برای رفع مشکلات ایشان، توجه به مساله مهم پژوهش و تحقیقات میدانی، افزایش و به روز رسانی سطح علمی اعضا منطبق با آخرین دستاوردهای روز دنیا در حوزه سینمای خانگی و توجه به فعالیت‌های درون سازمانی را از وی در فعالیت‌هایش خواستار شده است.

«مصطفی محمودی» دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی و کارشناسی ارشد علوم ارتباطات اجتماعی است. وی پیش از این در سمت‌های مختلفی همچون: مشاور رسانه‌ای و مدیر روابط عمومی معاونت امور سینمایی و سمعی و بصری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مشاور رسانه‌ای انجمن صنفی ویدئو رسانه کشور، مشاور رسانه‌ای موسسه رسانه‌های تصویری، مدیر روابط عمومی چندین موسسه ویدئو رسانه، سردبیر، کارشناس و کارشناس مجری برنامه‌های گوناگون شبکه‌های مختلف رادیویی و ... فعالیت کرده است.

21 سال سابقه روزنامه‌نگاری با عنوان سردبیر- دبیر سرویس و عضو شورای سردبیری در رسانه‌های‌های نوشتاری، عضویت در هیئت مدیره کانون ملی منتقدان تئاتر ایران، عضویت در کانون جهانی منتقدان تئاتر، عضویت در شورای مرکزی انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران نیز بخشی دیگر از سوابق اجرایی وی به شمار می‌رود.

ترجمه کتاب «سینما و تلویزیون بعد از ویدئو» (در دست انتشار) ترجمه کتاب «ارتباطات فرهنگی» (در حال ویرایش) و ترجمه کتاب « ارتباطات سیاسی در آسیا» (مجموعه مقالات اندیشمندان علم ارتباطات) از جمله فعالیت‌های اخیر بوده و تالیف نخستین پایان‌نامه کارشناسی ارشد در حوزه سینمای خانگی با عنوان: بررسی تاثیر سریال «قهوه تلخ» بر آسیب‌های فرهنگی نیز از جمله آخرین فعالیت‌های وی محسوب می‌شود.