به گزارش خبرنگار هنرآنلاین وحید شریفیان که نمایشگاه گردانی این مجموعه را به عهده دارد درباره این نمایشگاه گفت :این نمایشگاه مجموعه‌ای است از نقاشی‌های پنج هنرمند زن جوان که بدون اینکه مستقیماً و با تکیه بر کلیشه‌های مرسوم سیاست و فمینیسم، دردهای اجتماعی را بازنمائی کنند، نقاشی می‌کنند و پیش از حرف، نقاشی را در کارشان می‌بینیم.

این نمایشگاه شامل آثار هنرمندانی چون آرشین اکشته، ثریا شرقی، سیمین جلیلیان،‌ مریم حسینی، و یاسمن صفا است.

آرشین اکشته، کارشناس روانشناسی بالینی،‌ کارشناسی نقاشی و کارشناسی ارشد تصویرسازی دارد و تاکنون یک نمایشگاه انفرادی در گالری سبک داشته و در نمایشگاه‌های گروهی در گالری برگ،‌ کافه گالری تماشاخانه ایرانشهر و گالری ممیز، گالری دی و یک نمایشگاه گروهی نقاشی در فلورانس حضور داشته است.

ثریا شرقی نیز کارشناسی نقاشی دارد و در سه نمایشگاه گروهی در اصفهان و گالری آران شرکت داشته و در پرفورمنس یاقوت سرخ نیز همکاری کرده است.

سیمین جلیلیان نیز لیسانس نقاشی و مریم حسینی کارشناسی گرافیک دانشگاه سوره دارد.

یاسمن صفا هم سابقه حضور در نمایشگاه‌های آتبین، محسن، آران و هما را در کارنامه خود دارد و کارشناسی نقاشی‌اش را از دانشگاه سوره دریافت کرده است.

این نمایشگاه روز جمعه - 28 مهرماه - ساعت 16 تا 21 در گالری ماه افتتاح می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند تا 9 آبان ماه روزهای دوشنبه و چهارشنبه از ساعت 11 تا 19 و سایر روزها به غیر از یکشنبه‌ها از ساعت 15 تا 19 از این آثار دیدن کنند.

انتهای پیام /31