به گزارش هنرآنلاین، غلامرضا سلامتی، مسوول دبیر خانه شورای نظارت بر نمایش ارشاد نیشابور، با اعلام این خبر گفت: هنرمندان تئاتر نیشابور طی سالیان گذشته با دستمایه قرار دادن آثار متفاوت و به خصوص بومی باعث آشتی تماشاگران با این هنر شده و تمام سلایق را در سالن‌های تأتر می‌توان مشاهده کرد و اینک نمایش عروسکی "خروس زری پیرهن پری" به نویسندگی احمد شاملو و کارگردانی هنرمند تئاتر نیشابور"فاطمه حاج آبادی" در تالار ادیب اداره ارشاد نیشابور به روی صحنه رفت.

وی توضیح داد: در نمایش عروسکی "خروس زری پیرهن پری" هنرمندان آشنای تئاتر نیشابور محمد حصاری، جلال گداخته، عاطفه رحیم زاده، محمد طاغونی و فاطمه حاج آبادی به ایفای نقش پرداخته‌اند و مجید کاکولی و سروش نیرآبادی به عنوان عوامل با این کار همکاری دارند.

سلامتی به داستان این نمایش پرداخت و بیان کرد: خروس زری با دو دوست خود گربه و طرقه در کلبه ای زندگی می‌کنند و روباه مکار قصد شکار خروس زری را دارد.

مسوول امور هنری ارشاد نیشابور در خصوص کارگردان این نمایش خاطر نشان کرد: فاطمه حاج آبادی از بانوان هنرمند تئاتر نیشابور است که بازی در کارهای مختلف تئاتر و فیلم کوتاه را دارد و این نخستین تجربه کارگردانی وی است.

سلامتی در آخر گفت: نمایش عروسکی "خروس زری پیرهن پری" از 21 مهر الی اول آبان 91 در سه نوبت هر روز 9 و 11صبح و 17 بعد از ظهر ویژه عموم علاقمندان به خصوص کوکان و نوجوانان روی صحنه تالار ادیب اداره ارشاد نیشابور است.

انتهای پیام/