اصغر خلیلی در رابطه با اجرای نمایش "یادداشتی برای سهراب" به خبرنگار تئاتر هنرآنلاین گفت: اجرای این نمایش کاری از گروه تئاتر "تجربه نو" با نویسندگی و کارگردانی من است، این نمایش قصه‌ای اجتماعی دارد و داستان زندگی خانواده‌ای در چند موقعیت زمانی را بیان می‌کند.

خلیلی در پاسخ به این پرسش که آیا بازیگران نمایش مشخص شده‌اند گفت: حضور کامران تفتی و زری اماد در این نمایش قطعی است. مذاکراتی با آتیلا پسیانی نیز انجام شده است و منتظر شروع تمرینات هستیم.

کارگردان نمایش "نظمیه زنان" عنوان کرد: به دلیل اینکه بازیگران نمایش در پروژه‌های تصویری حضور دارند مجبور هستیم تمرینات نمایش را عصرها پیگیری کنیم و تا به امروز محل مشخصی برای شروع تمرینات ما مشخص نشده است.

وی در ادامه با اشاره به لزوم وجود تمهیداتی از سوی دبیر جشنواره برای مکان تمرین گروه‌هایی که خارج از ساعات اداری به تمرین می‌پردازند گفت: در اداره تئاتر و یا هر قسمتی که تئاتر متولی آن است با تامین اعتبار نیاز است مکان‌هایی را برای تمرین این گروه‌ها فراهم کنیم.

خلیلی تصریح کرد: "یادداشتی برای سهراب" متکی به اجرا در مجموعه تئاتر شهر نیست و برای این نمایش برنامه‌ریزی اجرایی دارم، شکل خاصی از اجرا در نمایش دیده می‌شود که در آن تماشاگر با یک اتفاق مواجه می‌شود.

انتهای پیام/54/53