مجید بهرامی، بازیگر تئاتر که مدت‌ها با بیماری سرطان مغز و استخوان دست و پنجه نرم کرد و با حضور در نمایش "عجایب‌المخلوقات" پس از ماه‌ها به صحنه بازگشت، از حال و هوای این روزهایش به خبرنگار تئاتر هنرآنلاین گفت: مدتی پیش به یکی از خبرگزاری ها گفتم که دیگر در هیچ تئاتری حضور نخواهم داشت و دلایل خود را نیز برای این تصمیم عنوان کردم؛ باور کردنی نیست که اگر بگویم با همه عشق و علاقه ام به تئاتر و 15 سال مقاومتم دربرابر پیشنهاداتی که از سینما و تلویزیون داشتم اما هم‌اکنون و پس از دریافت عواید مالی "عجایب المخلوقات" برخی پیشنهادات سینمایی و تلویزیونی وسوسه‌ام می کنند.

مجید بهرامی با اشاره به اینکه البته چندان افسوس رد پیشنهادات این سال ها را برای حضور در سینما و تلویزیون نمی‌خورم ادامه داد: تنها پیشنهادی که برای عدم قبولش افسوس می خورم و ای کاش می‌گویم ایفای نقش در فیلم "آژانش شیشه‌ای" است.

برای حضور در "ویتسک" تردید دارم

بهرامی با اشاره به دعوت رضا ثروتی برای حضور در نمایش "ویتسک" گفت: رضا ثروتی چندی پیش درباره اجرای این نمایش با من صحبت کرد اما یه او جواب رد دادم و گفتم دیگر نمی خواهم تئاتر کار کنم. مشکل اصلی این است که هر اندازه تئاتر خوب و میزان تماشاگر و فروش گیشه راضی کننده باشد اما باز هم اعضای گروه به خوبی از لحاظ مالی تأمین نمی‌شوند.

بازیگر "عجایب المخلوقات" بیان کرد: با این همه چند نوبت در تمرین نمایش "ویتسک" حاضر شدم و هنوز برای حضور در این نمایش تردید دارم. به هر حال امیدوارم قرارداد تیپ هنرمندان تئاتری با توجه به شرایط اقتصادی فعلی افزایش پیدا کند.

یادآوری از حمایت های معاونِ شاه‌آبادی

بهرامی از وضعیت جسمی‌اش به هنرآنلاین گفت: هر دو هفته یکبار باید گزارشی از وضعیتم به پزشک متخصص ارائه بدهم. خوشبختانه سفر چند ماه اخیرم به آلمان موفقیت آمیز بود اما این سفرها باید به شکلی دنباله دار ادامه یابد.

وی افزود: دلم می خواهد در همین جا از همه حمایت هایی که در روزهای اوج بیماری ام برای تأمین هزینه های درمان از سوی هنرمندان و مسئولان داشتم یاد کنم؛ به ویژه حمایت های دلسوزانه و تکرار نشدنی عباس عظیمی معاون آقای شاه‌آبادی که هرگز از یادم نخواهند رفت.

انتهای پیام/52/53