به گزارش هنرآنلاین، سعید شرفی گفت: فیلم "بوسیدن روی ماه" که محصول حوزه هنری و سازمان فرهنگی هنری و شهرداری تهران است، دومین همکاری منوچهر محمدی و همایون اسعدیان در مقام تهیه‌کننده و کارگردان بعد از فیلم "طلا و مس"‌ محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: "بوسیدن روی ماه" ‌ فیلمی است که در آن بازیگرانی چون شیرین یزدان‌بخش، رابعه مدنی، مسعود رایگان، صابر ابر، شبنم مقدمی، شاهرخ فروتنیان، شیدا خلیق، حسن نجاریان، امیرحسین رستمی، نازنین خزائی، لیدا عباسی، لیلی فرهادپور، محمد کارت و سعید پورصمیمی بازی کرده‌اند و از امروز 16 مهر در سینما بهمن ملایر و سالن شماره یک سینما قدس همدان به روی پرده رفته است.

شرفی در پایان گفت: در تازه ترین فیلم همایون اسعدیان که روابتی از انتظار دو مادر است، رابعه مدنی، مادر امیرشهاب رضویان، کارگردان سینمای ایران، ایفای نقش می­کند و نقش مقابل او را نیز نابازیگری به نام شیرین یزدانبخش بازی می­کند که با بازی در "لطفا مزاحم نشوید" محسن عبدالوهاب پای در سینما گذاشت.

گفتنی است، "بوسیدن روی ماه" که از پنجم مهرماه در گروه سینما آزادی به نمایش عمومی در آمده است، محصول سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران است و پخش آن را سازمان توسعه سینمایی سوره برعهده دارد.

انتهای پیام/