به گزارش خبرنگار هنرآنلاین، گروه موسیقی وصل یار می‌کوشد تا شعر و موسیقی را با تصویر و حرکت همراه کند و مخاطب خود را به درک و تجسم بهتری از شعر و موسیقی برساند.

وصل یار با تلفیق موسیقی ایرانی و کلاسیک غربی و آمیختن آن با تصاویر مختلف از طبیعت و حرکت بازیگران برآن است تا موسیقی را با دیگر هنر‌ها تلفیق کرده و بر جذابیت کار خود بیفزاید،‌‌ همان گونه که در تلفیق شعر و موسیقی متاثر از زنده یاد سیدخلیل عالی‌نژاد، نوازنده تنبور است تا آنجا که ابراهیم اثباتی موضوع اصلی کنسرت خود را "عشق و شورو مستی" می‌داند.

مصطفی محمودی خواننده گروه وصل یار بود وهوروش خلیلی، فرزانه ابراهیمی‌و رزماری عیسی‌پور با او همخوانی کردند.

این کنسرت در دو بخش اجرا سد؛ بخش اول: قطعات "نیستان" شعر از مولانا، "تبال پیر" پروین دقیق، "عشق بازان" نظامی‌گنجوی، "نوبهارعشق" مولانا، "ایران" با شعری از فردوسی را در بر گرفت.همچنین قعطات "عاشق هوشیار" از عطار "ذزه صفت" مولانا، "می‌" حافظ و قطعه وصل یار که نام گروه نیز از آن گرفته شده با شعری از مولانا، در بخش دوم کنسرت به اجرا در آمد.

حامد ابراهیمی‌نوازنده کمانچه، ویولن؛ حسین قاسم‌زاده نی، سنتور؛ ابراهیم یساول‌زاده قانون؛ سعید بهرامی‌عود؛ امجد ابراهیمی، نعیم شاهمرادخانی دف دایره؛ میثم امینی پرکاشن کاخن؛ شادرخ کلچین معانی و ژوبین عسکریه دیج ریدو؛ فرهنگ سرخوش گیتار فیلامینکو؛ مونیکا لران و پریسا پیرزاده ویولون؛ کاوه تسعیری ویولون آلتو؛ موژان ملامختاری ویولون سل؛ عباس حیدری ترومپت؛ امیر تقاضایی و حسام سید احمد هورن؛ بنیامین بیانی ساکسیفون و بهفر بزرگی پانفلوت؛ ابراهیم اثباتی سرپرست گروه و نوازنده دیوان و تنبور را یاری دادند.

کنسرت گروه وصل یار از ۱۲ مهر ماه آغاز شد و شب گذشته به پایان رسید.نسیم ادبی و سیروس اسنقی بازیگران تئا‌تر نیز گروه را در بخش نمایش یاری کردند.