به گزارش هنرآنلاین، این نمایش برگرفته از مجموعه داستان های "هنک، سگ گاوچران" نوشته "جان آر اریکسون" با ترجمه فربد فرزاد است که جابر رمضانی، پوریا کاکاوند، پیام سعیدی این داستان را به نمایش نامه تبدیل کرده اند.

در "مترسگ" بازیگرانی چون امیر رجبی، مازیار سیدی، هوتن شکیبا، میلاد شجره، شکیب شجره، امیر حسین طاهری، پدرام شریفی، به ایفای نقش می‌پردازند.

در این نمایش محمدحسن معجونی علاوه بر کارگردانی با همکاری ویشکا آسایش ،طراحی صحنه را انجام داده و طراحی لباس نیز بر عهده ویشکا آسایش بوده است.

ساخت و اجرای موسیقی این نمایش بر عهده مارتین شمعون پور، سارا بیگدلی شاملو، پویا پورامین، روزبه فدوی است و طراحی و ساخت عروسک را تارا شوقی بر عهده داشته است.

"مترسگ" نمایشی است برای گروه سنی ۱۵ سال به بالا که از ۱۱ تیرماه تا ۱۶ مرداد سال جاری در تالار حافظ روی صحنه بود و با استقبال تماشاگران مواجه شد.

نوزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر همدان از ۱۶ تا ۲۲ مهرماه در 7 سالن شهر همدان و 8 شهر استان و در 7 بخش مسابقه تئاتر کودک، مسابقه تئاتر نوجوان، مسابقه نمایشنامه نویسی کودک و نوجوان، مسابقه تئاتر خیابانی، تئاتر بین‌الملل، بخش تولیدات ویژه و نشستها و کارگاههای آموزشی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/54/53