به گزارش هنرآنلاین، صبح امروز نمایشگاه تخصصی ماسک کودکان و نوجوانان در آستانه برگزاری نوزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان در همدان افتتاح شد.

مسئول نمایشگاه ماسک در حاشیه افتتاح این نمایشگاه اظهار کرد: در این نمایشگاه حدود 50 تابلوی نمایش از دوره‌های مختلف نمایشی برای بازدید علاقمندان ارائه شده است.

حامد ترابی بیان کرد: این تابلوها متشکل از شخصیت‌های کارتونی و ماسک‌های دکوراتیو تخصصی در زمینه کودک و نوجوان است که ساخت آنها از دو ماه پیش آغاز شده است.

وی خاطرنشان کرد: این نمایشگاه در طول برگزاری جشنواره تئاتر در نگارخانه زنگنه میزبان کودکان و نوجوانان خواهد بود و بچه‌ها می‌توانند از این ماسک‌ها استفاده کنند.

مسئول برپایی نمایشگاه با بیان اینکه 10 سال است که کار نمایش انجام می‌دهم، یادآور شد: ساخت این آثار را در سال 86 از جشنواره تئاتر یونیما از یک هنرمند هلندی آموختم و امروز آن را در اختیار کودکان و نوجوانان قرار داده ام.

وی در پایان اذعان کرد: این نخستین نمایشگاه تخصصی ماسک کودک و نوجوان است که در همدان گشایش یافته است که می‌تواند هنر نمایش در عرصه تئاتر کودک و نوجوان را به تصویر بکشد.

انتهای پیام/