به گزارش هنرآنلاین، مهدی اسلام پناه افزود : هر زمان که این نیاز احساس شود با بررسی دیدگاه‌های فنی در این خصوص اقدام خواهیم کرد.

وی بر توجه به تامین و ‌تسهیل پایدار مواد اولیه صنعت پوشاک تاکید و اضافه کرد: صنعت پوشاک همواره یکی از صنایعی محسوب می‌شود که نیازمند توجه بیشتری است و مسئولان مربوط بایدآن را با جدیت پیگیری کنند.

اسلام پناه ‌تامین مواد اولیه به صورت آسان، سریع و پایدار را یکی از مهمترین دغدغه های فعالان اقتصادی در صنعت نساجی، پوشاک و چرم و کفش دانست و گفت: با تامین شدن مواد اولیه برای کارخانجات فعال در این صنعت، کالاهای نساجی، پوشاک، چرم و کفش و کالاهای مرتبط با آن، تا پایان امسال شاخص صادرات این صنعت را ثبت خواهند کرد.

وی با بیان این که در شرایطی که صنایع دیگر با مشکلات مشابه مواجه اند، صنعت نساجی توانسته است به رشد مناسبی در صادرات دست یابد، توجه مسئولان را به ارائه حمایت های مالی و اعتباری خاص از این صنعت خواستار شد.

مدیرکل صنایع نساجی، پوشاک و چرم وزارت صنعت، معدن وتجارت افزود: ارائه تسهیلات و کمک های فنی و اعتباری در صورت تحقق می‌تواند این صنعت کهن را به روالی موفق تر از قبل برگرداند.

انتهای پیام/61