به گزارش هنرآنلاین، مصطفی مشایخی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی با اعلام این خبر گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی با همکاری انجمن هنرهای نمایشی استان همگام با هنرمندان و اصحاب هنر بیست و چهارمین جشنواره تئاتر استانی را با هدف کشف و شناسایی استعدادهای موثر در پیشرفت تئاتر و حمایت از گروه‌های نمایشی در تولید آثار ارزشمند و اجرای عمومی در سطح استان و تعامل و همفکری بین هنرمندان جوان و پیشکسوت و رسیدن به اصل تئاتر برای همه و تئاتر برای دوستی برگزار می‌نماید .

وی افزود: جشنواره تئاتر استانی یکی از تأثیرگذارترین رویدادهای هنری است که در مدت 24 دوره برگزاری توانسته است استعدادهای فراوانی را در حوزه تئاتر معرفی کند.

مشایخی اضافه کرد: تمام گروه‌های شرکت‌کننده در جشنواره اجرای عمومی قبل از جشنواره داشته و این اقدام با هدف آشنا کردن عموم مردم با تئاتر صورت پذیرفته است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی ، خاطرنشان کرد: از مجموع 43 اثر ارسالی به دبیرخانه جشنواره 24 اثر نمایشی برای بازبینی انتخاب شده که از این میان 8 اثر نمایشی برای شرکت در بیست و چهارمین جشنواره تئاتر استان مرکزی انتخاب شده‌اند .

گفتنی است،زمان برگزاری جشنواره 12 تا 14 مهرماه در فرهنگسرای آیینه شهرستان اراک است.

انتهای پیام/