به گزارش هنرآنلاین علی ستوده‌نیا گفت: خبرنگاران سرویس‌های هنری که در شاخه‌های تئاتر، تجسمی، موسیقی و مد و لباس و نیز آموزش هنر فعالیت می‌کنند، علاوه بر ارسال آثار خود به دبیرخانه‌ی جشنواره می‌توانند فایل pdf آثار خود را به‌صورت اینترنتی برای شرکت در جشنواره ارسال کنند.

او ادامه داد: بعد از تماس تعدادی از خبرنگاران و سوالاتی که درباره‌ی چگونگی ارسال آثار خود مطرح می‌کردند، تصمیم گرفتیم آثار خبرنگاران را به‌صورت اینترنتی هم دریافت کنیم.

ستوده‌نیا با بیان این‌که این تصمیم در راستای سهولت در امر ارسال آثار اتخاذ شده است، اظهار کرد: علاقه‌مندان می‌توانند فایل pdf (برای روزنامه‌ها و نشریات)، نسخه‌ی چاپی (برای سایت‌های خبری و خبرگزاری‌ها) و فایل گزارش رادیویی یا تلویزیونی خود را به آدرس honarvaresane@gmail.com ارسال کنند.

دبیر اجرایی نخستین جشنواره‌ی «هنر و رسانه» با بیان این‌که 30 مهرماه آخرین مهلت ارسال آثار است، از خبرنگاران خواست در مدت زمانی اعلام‌شده نسبت به ارسال آثار خود اقدام کنند تا نیازی به تمدید این مهلت نباشد.

او افزود: بنا داریم جشنواره را طبق تقویم زمانی اعلام‌شده پیش ببریم و از همه‌ی خبرنگاران حوزه‌های هنر می‌خواهیم در این امر با ما همکاری کنند، چراکه معتقدیم جشنواره متعلق به خبرنگاران است.

انتهای پیام/31