به گزارش هنرآنلاین، پیش از ظهر امروز با حضور معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار همدان از پوستر نوزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان رونمایی شد.

این پوستر توسط طراح همدانی شهرام عظیمی طراحی شده است که به عنوان نماد نوزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان به کار می رود. این پوستر با زمینه قرمز و یک پروانه بزرگ که یک بال آن گریان و یک بال خندان است را به تصویر کشیده است.

معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار همدان در آئین رونمایی پوستر جشنواره تصریح کرد: جشنواره تئاتر کودک و نوجوان یکی از مهم‌ترین رخدادهای فرهنگی است که این رخداد به شکل بین‌المللی در همدان برگزار می شود.

علی‌اکبر فامیل‌کریمی با اشاره به تعامل و همکاری رسانه‌ها در جشنواره نوزدهم نیز تصریح کرد: رسانه‌ها در هر جشنواره‌ای که در همدان برگزار می‌شود، به خوبی همکاری لازم را دارند و از این نظر مشکلی وجود ندارد.

وی خاطرنشان کرد: رسانه ها باید با همدلی و اتحاد خود منجر به تبدیل جشنواره تئاتر به تراز بین‌المللی شوند تا بتوانیم کمی و کاستی‌های جشنواره را برطرف کنیم.

معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار همدان خاطرنشان کرد: در این چند سالی که جشنواره تئاتر در همدان برگزار می‌شود، تلاش‌های زیادی رخ داد به طوری که منجر به فعال شدن حوزه‌های فرهنگی ـ هنری استان شد.

انتهای پیام/