به گزارش هنرآنلاین، حجت‌الاسلام عباسعلی ابراهیمی صبح امروز در بازدید از دبیرخانه جشنواره وارش در بابل اظهار کرد: با توجه به اینکه در آستانه برگزاری هفتمین جشنواره سراسری فیلم کوتاه در مازندران به سر می‌بریم مشارکت جدی همه مسئولان در برگزاری مطلوب این جشنواره ضروری است.

وی با اشاره به اینکه هفتمین دوره جشنواره سراسری وارش باید متمایز از سال‌های گذشته در مازندران برگزار شود، افزود: جشنواره وارش که هر دو سال یک بار در مازندران برگزار می‌شود یکی از جشنواره‌های ملی با رویکرد فرهنگ عامه است که امروزه برگزاری این جشنواره نقش بسیار مهمی در پرکردن خلاء‌های فرهنگی جامعه دارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد مازندران بیان کرد: بنا به فرموده مقام معظم رهبری، جنگ امروز دشمنان جنگ رسانه‌ای است و در این راستا جشنواره وارش با تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری با زبان هنر به هجمه‌های فرهنگی رسانه‌های غربی پاسخی محکم و دندان‌شکن می‌دهد.

ابراهیمی در ادامه تنوع پذیری در اهدای هدایا را نوعی هنر برشمرد و تصریح کرد: باید از بسته‌های فرهنگی که از صنایع دستی مازندران است برای شناساندن فرهنگ این استان به سایر استان‌های کشور برای اهدای جوایز استفاده شود و در این راستا به مشارکت جدی میراث فرهنگی و گردشگری مازندران نیازمندیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد مازندران خاطرنشان کرد: جشنواره وارش با رویکرد فرهنگ عامه با زبان هنر به هجمه‌های رسانه‌های غربی پاسخ مناسب می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه جشنواره وارش شناسنامه فرهنگی مازندران است از نمایندگان مردم مازندران در مجلس خواست کمک کنند تا این جشنواره در سال‌های آینده در سطح بین‌المللی برگزار شود.

انتهای پیام/