به گزارش هنرآنلاین، "یاسمن الهی" عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره یک بهبهان موفق شد رتبه‌ دوم مسابقه‌ بین‌المللی نقاشی رومانی را کسب کند.

الهی، عضو مرکز آفرینش‌های هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان در کانون شهرستان بهبهان است که تحت آموزش‌های ناهید مهران فر مربی هنری سه مرکز کانون بهبهان در این جشنواره شرکت کرده بود.

به گفته مهران فر،"یاسمن الهی" از شش سالگی عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شده است و از زمان حضور خود در کانون در کارگاه نقاشی مرکز شماره‌یک بهبهان فعالیت دارد.

مربی این کودک هنرمند خوزستانی اضافه کرد: یاسمین که هم‌اکنون 9 ساله است در سه سال حضور خود در کارگاه‌های هنری کانون با تکنیک‌های مختلف نقاشی آشنا شده است.

در مسابقه بین‌المللی نقاشی رومان، هشت دیپلم افتخار، یک جایزه ویژه نمایشگاه، سه جایزه ویژه، یک جایزه اول، دو جایزه دوم و یک جایزه سوم، توسط اعضای مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سراسر کشور کسب شد.

مسابقه‌ بین‌المللی نقاشی"رنگین کمان" با موضوع "گنجینه‌های زمین" در سال 2012 میلادی در کشور رومانی برگزار شد و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ایران با آثار نقاشی اعضای خود از سراسر کشور در این مسابقه حضور داشت.

انتهای پیام/