به گزارش هنرآنلاین، شش سال از بسته شدن درهای سینما بهمن سنندج با قدمت بیش از 40 سال می‌گذرد و در این مدت وعده و وعید‌های مسئولان برای بازگشایی این سینما بارها و بارها انتظار مردم را به یأس تبدیل کرد تا جایی‌که به یکی از سوژه‌های داغ بسیاری از روزنامه‌ها و خبرگزاری‌ها تبدیل شده بود.

بالاخره بعد از گذشت شش سال از بسته شدن درهای سینما بهمن به عنوان رویای فراموش شده مردم کردستان، بازگشایی مجدد آن با حضور جمعی از مسئولان کشوری و استانی و همچنین عوامل ساخت فیلم بوسیدن روی ماه به حقیقت پیوست.

سینما بهمن که به گفته سرپرست حوزه هنری کردستان برترین پردیس سینمایی غرب کشور است با صرف اعتباری بالغ بر 40 میلیارد ریال و تلاش شبانه‌روزی عوامل اجرایی آن به بهره‌برداری رسید.

سینما بهمن سنندج در قالب جدیدش با سه سالن سینمایی با سیستم دالبی و امکان استفاده چند منظوره برای برپایی کنسرت موسیقی، نمایش، همایش، ورک‌شاپ‌های آموزشی و غیره با ظرفیت مجموع 760 صندلی، فست‌فود، برخورداری از یکی از مجهزترین نگارخانه‌های کشور با فضایی در حدود 200 مترمربع، نمازخانه، کافی‌شاپ، گیم‌نت، یک مجموعه کاملاً آموزشی در طبقه دوم، سیستم سرمایشی و گرمایشی مجهز، سیستم اعلام اطفا پیشرفته حریق و دیگر امکانات رفاهی و تفریحی آماده خدمت‌رسانی به مردم فرهنگ‌دوست کردستان شده است.

تجلیل از عوامل تهیه و ساخت فیلم بوسیدن روی ماه و اکران این فیلم به عنوان نخستین فیلم سینمایی اکران شده در این سینما در بعد از بازسازی برنامه‌ جانبی افتتاح مجدد سینما بهمن سنندج بود.

لازم به ذکر است اگر همت مدیریت جدید حوزه هنری استان کردستان نمی‌بود شاید بازسازی این سینما همچنان روند لاک‌پشتی خود را ادامه می‌داد و چند سال دیگر مردم از وجود آن محروم بودند.

انتهای پیام/