به گزارش هنرآنلاین، خداکرم یزدانپناه، معاون فرهنگی ارشاد بوشهر، گفت: بر اساس آرای هیئت بازبین در این جشنواره هشت نمایش "لبخند با شکوه آقای گیل" به کارگردانی قاسم تنگسیر نزاد از برازجان، "گاهی به دست‌هایم نگاه کن مادر" به کارگردانی قحطبه فخرائی از دیر، "دل بشو" به کارگردانی مشترک غلامرضا احمدی و مهدی انصاری از بوشهر، "سرباز جوخه آتش" به کارگردانی محمد امیر پور عباسی از بوشهر، "ده و نیم شب به بعد غزلاتو می خونم" به کارگردانی ابوذر مختار زاده از کنگان، "مجلس سور سوگ" به کارگردانی حسن رضائی از بوشهر، "ترجمه پدیدارشناسی" به کارگردانی جواد صداقت از بوشهر و "عزا در فضا" به کارگردانی رامتین مرادی از بوشهر به عنوان نمایش‌های برگزیده در جشنواره انتخاب شدند که از امروز کار خود را آغاز می‌کنند.

وی گفت: به غیر از آثار نام برده بیش از 12 نمایش دیگر نیز جهت اجرای عمومی انتخاب شده‌اند که متعاقبا اسامی آن‌ها اعلام خواهد شد.

خداکرم یزدانپناه همچنین از اجرای دو نمایش خیابانی و یک نمایشنامه خوانی در بخش جنبی جشنواره امسال خبر داد و گفت: نام این سه نمایش متعاقبا اعلام می‌شود. وی در پایان گفت: بیست و چهارمین جشنواره تئاتر استان بوشهر تا 14 مهرماه در مجتمع فرهنگی و هنری 9 دی بوشهر ادامه دارد.

انتهای پیام/