به گزارش هنرآنلاین، بیژن کامکار که به عنوان خواننده در کنسرت گروه "تخت جمشید"، این گروه را در برنامه جدیدش همراهی خواهد کرد، درباره دلایل این حضور گفت: من وارد دوران پیری شده ام و دوست دارم باز هم آن انرژی دوران جوانی ام را دوباره تجربه کنم. کار این گروه محصول تفکرات یک عده جوان خوش ذوق است و من از بودن با آنها لذت می‌برم.

این هنرمند همچنین با انتقاد از عدم حمایت از آثار فاخر بازار موسیقی ادامه داد: وقتی من صد سال از زندگی خود را صرف مبارزه با جریان یا روندی اشتباه می‌کنم و بعد از این همه سال بالاخره به این نتیجه می‌رسم که در برابر جریان قدرتمند تر، بازنده‌ای بیش نیستم، خوب طبیعی است که کم می آورم و مایوس می‌شوم.

نوازنده دف و خواننده گروه کامکارهار خاطرنشان کرد: متاسفانه این روزها هنرمندان از طریق موسیقی تنها گذران زندگی می کنند و اینطور نیست که صرفا برای انتقال حس، در این حرفه مشغول باشند.

قطعات کنسرت گروه "تخت جمشید" را پدرام درخشانی ساخته و تنظیم کرده و مسعود حبیبی وظیفه رهبری ارکستر را بر عهده دارد. سعید نجاران سرپرست گروه بوده و نوازنده‌های سرشناسی چون علیرضا میر آقا، حسین شریفی، علی جعفری، میلاد درخشانی و ... در این برنامه حضور دارند.

کنسرت این گروه 13 مهر در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی برگزار خواهد شد.