به گزارش هنرآنلاین، "اطلاعات" عنوان تازه ترین مجموعه آثار نهداران است که بستر زیرین همه آثار، روزنامه اطلاعات است. او در این نمایشگاه پا را از عکاسی فراتر گذاشته و آثاری را خلق نموده که در دایره وسیع دیجیتال آرت، نوعی عکس چیدمان است.

داریوش نهداران که در سال 2010 میلادی جایزه نخست عکاسی مستند اجتماعی جشنواره عکس همقدم دانشگاه سوربن فرانسه را از آن خود نموده متولد 1362 اصفهان است که کارشناسی نقاشی خود را از دانشگاه علم و فرهنگ تهران اخذ کرده است .

این عکاس جوان در مجموعه "اطلاعات" 13 بوم بزرگ روی دیوار گالری شکوه می‌فرستد که در زیر و روی روزنامه‌ها عناصری نمادین از دیروزها ،اکنون و فرداها خودنمایی می‌کنند که با جامعه ایرانی در ارتباط است؛عناصری نظیر شیرآب به مثابه چاه نفت، درختانی که به آنها دخیل می‌بندند، سیب، کتاب، گل و ... همه این عناصر با متون روزنامه‌ها که بخش‌هایی از آنها به محاق تاریخ رفته اند در ارتباط مفهومی‌اند .

نمایشگاه داریوش نهداران تا چهارشنبه 19 مهر ماه در گالری شکوه واقع در فرمانیه، بلوار اندرزگو، خیابان سلیمی‌شمالی، کوچه امیر نوری، پلاک 19 دایر خواهد بود و علاقه‌مندان می‌توانند همه روزه از ساعت 4 تا 8 بعد از ظهر از این آثار دیدن نمایند.

انتهای پیام/31/34