به گزارش هنرآنلاین، مصطفی مشایخی روز گذشته در جمع خبرنگاران در حاشیه نشست ستاد هماهنگی برگزاری جشنواره فیلم کودک و نوجوان اظهار کرد: این جشنواره از 20 تا 24 مهر ماه همزمان با سراسر کشور در استان مرکزی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه سال گذشته برای نخستین بار جشنواره فیلم کودک و نوجوان در استان مرکزی برگزار شد، تصریح کرد: خوشبختانه جشنواره سال گذشته با استقبال بسیار خوب کودکان و نوجوانان مواجه شد که پیش‌بینی می‌شود امسال نیز شاهد استقبال پرشور و پررنگ خانواده‌ها و به ویژه کودکان از این جشنواره باشیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی با اشاره به اهداف برگزاری جشنواره فیلم کودک و نوجوان خاطرنشان کرد: برگزاری این جشنواره نقش بسیار موثری در ایجاد روحیه نشاط بین کودکان و نوجوانان دارد که خوشبختانه وزارت ارشاد هر ساله این جشنواره را در استان‌های مختلف کشور برگزار می‌کند.

مشایخی گفت: بر اساس تصمیمات اتخاذ شده در ستاد هماهنگی برگزاری جشنواره فیلم کودک و نوجوان، جشنواره امسال همانند سال گذشته در مجتمع ستارگان و مراکز فرهنگی هفت شهر محلات، دلیجان، ساوه، تفرش، خمین، آشتیان و شازند برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این جشنواره با همکاری آموزش و پرورش برگزار خواهد شد، اظهار داشت: مخاطبان این جشنواره دانش‌آموزان دوره ابتدایی و راهنمایی هستند که با همکاری آموزش و پرورش از فیلم‌های قابل اکران بازدید می‌کنند.

نشست ستاد هماهنگی برگزاری جشنواره فیلم کودک و نوجوان استان مرکزی با حضور دستگاه‌های فرهنگی در اراک برگزار شد که در این نشست پیرامون برگزاری هرچه بهتر جشنواره بحث و تبادل نظر شد.

انتهای پیام/