به گزارش هنرآنلاین، روز گذشته با حضور رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان بوشهر و استاد صغیری، مسئول انجمن هنرهای نمایشی شهر دلوار منصوب و نمایندگی این انجمن در مجتمع فرهنگی هنری دلوار آغاز به کار کرد.

در این مراسم محمد مظفری رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان بوشهر با بیان اینکه استعدادهای خوبی در حوزه نمایش در سطح استان وجود دارد که باید برای پیدا کردن آنها برنامه‌ریزی شود، گفت: انجمن‌های نمایشی به عنوان متولیان تئاتر در سطح استان وظیفه کشف و پرورش این استعدادها را دارند.

مظفری با اشاره به اهمیت نقش آموزش در پرورش و تربیت هنرمندان حوزه تئاتر خواستار توجه جدی به امر آموزش در حوزه تئاتر شد و افزود: انجمن هنرهای نمایشی استان آمادگی کامل دارد تا با اعزام مدرس به نقاط مختلف استان نسبت به آموزش هنرجویان اقدام کند.

در ادامه استاد ایرج صغیری پیشکسوت تئاتر استان بوشهر با تبریک به هنرمندان تئاتر به خاطر افتتاح نمایندگی انجمن در یک شهر کوچک آن را نشان از اقدامات خوب برای توسعه تئاتر در استان دانست.

استاد صغیری با اشاره به داشته‌های غنی فرهنگی بین مردم استان و لزوم استفاده صحیح از آنها، از هنرمندان تئاتر خواست به جای استفاده و تقلید از آثار غربی توان خود را برای زنده کردن فرهنگ بومی خود صرف کنند.

وی افزود: هر گوشه از فرهنگ غنی استان بوشهر می‌تواند موضوع مناسبی برای اجرای یک اثر نمایشی باشد.

در این مراسم خداکرم حاجی‌زاده از هنرمندان قدیمی دلوار به عنوان مسئول انجمن هنرهای نمایشی شهر دلوار انتخاب شد.

انتهای پیام/