نگار عابدی در رابطه با فعالیت خود در عرصه هنر نمایش به خبرنگار تئاتر هنرآنلاین گفت: مشغول تمرینات نمایش "روشان" به کارگردانی فریدون محرابی هستم که از سه شنبه 11 مهر در کارگاه نمایش مجموعه تئاتر شهر به روی صحنه می‌رود.

وی در رابطه با نقش خود در این نمایش گفت: "روشان" نمایشی پیرامون جنگ بوده و آثار جنگ در زندگی آدم‌ها را نشان می‌دهد، در این نمایش نقش دختری را بازی می‌کنم که بهیار است و اتفاق‌های زندگی او و حتی رابطه عاشقانه او تحت تاثیر جنگ تغییر می‌کند و...

بازیگر نمایش "حساب پرداخت نمیشه" بیان کرد: اصل نمایش در مقایسه با اجرا در جشنواره تغییر نکرده است اما به دلیل تغییر در مکان اجرای نمایش تغییراتی در دکور و تکنیک‌های حرکتی داشتیم، در کل اجرا قوام یافته تر شده است.

عابدی در ادامه با اشاره به فضای کوچک کارگاه نمایش افزود: قرار بود "روشان" در تالار سایه اجرا شود اما عدم هماهنگی‌های لازم اجرای ما را به کارگاه نمایش رساند.

وی همچنین در انتها خبر از اجرای نمایش "مرده ریگ" به کارگردانی غزل اسکندر نژاد در اسفند ماه داد.

به گزارش هنرآنلاین، این نمایش نوشته سیاوش پاکراه است که سال گذشته در بخش میهمان سی و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر اجرا شد. در این اثر نمایشی فریدون محرابی، بهرام ابراهیمی، نگار عابدی، سیروس همتی و کیوان خان بگی ایفای نقش دارند. همچنین رضا مهدی زاده طراح صحنه، پریدخت عابدین نژاد طراح لباس، فرشاد آذرنیا طراح افکت، راحله خان محمدی طراح پوستر و بروشور و امیرحسین دوانی طراح نور است.

انتهای پیام/54/53