میدیا فرج نژاد ، آهنگساز در گفت و گو با خبرنگار موسیقی هنرآنلاین با اعلام این خبر گفت: گروه موسیقی سواران به همراه گروه پژواک اواسط آبان ماه سال جاری در ایوان شمس به صحنه می‌رود.

سرپرست گروه سواران با اشاره به اینکه این کنسرت شامل دو بخش است، درباره این کنسرت گفت: در بخش اول قطعاتی از آلبوم بادآباد با صدای اشکان کمانگری و در بخش دوم قطعاتی از آلبوم طغیان اجرا می شود که این بخش به بداهه نوازی تنبک و سه تار اختصاص دارد.

این نوازنده با اشاره به اینکه در این کنسرت نوازندگی تار و سرپرستی گروه را بر عهده دارد، درباره اعضا و نوازندگان این گروه گفت: در این کنسرت شروین مهاجر (کمانچه)، رابعه زند (قانون)، سعید نایب محمدی (عود)، مهرزاد عظیمی کیا (کمانچه آلتو)، سحاب علم (تار)، کامران منتظری (تنبک)، ذکریا یوسفی (دف/کوزه) از اعضا و نوازندگان گروه سواران هستند، همچنین شایان ریاحی، آریا فرج نژاد، فرزاد صابری و رحمت حامدی به عنوان نوازندگان گروه پژواک با ما در این کنسرت همکاری می‌کنند.

میدیا فرج نزاد در ادامه با اشاره به اینکه این کنسرت توسط نهاله رودکی برگزار می شود، درباره گروه سواران گفت: این گروه در سال 1387 تاسیس شد اما به دلایلی از جمله مشکلات اخذ مجوز در برگزاری کنسرت ها از برگزاری کنسرت های متعدد صرف نظر کردیم که امسال به دلیل همکاری اعضای این گروه فعالیت را دوباره آغاز کردیم. همچنین قرار است بعد از این اجرا در چند شهرستان به همراه این گروه به روی صحنه برویم.

پایان پیام/46