مجید جوانمرد کارگردان سینما در گفت و گو با خبرنگار هنر آنلاین در مورد فعالیت‌های خود گفت:مدت زیادی است که به دنبال سرمایه گذار برای تولید جدیدترین فیلمم "کرگدن"می گردم و قول‌هایی هم در این مورد به من داده شده اما هنوز منتظر عملی شدن این وعده ها هستم. امیدوارم بتوانم در پاییز و زمستان سرانجام این فیلم را جلوی دوربین ببرم.

کارگردان"شکار"با اظهار تاسف از وضعیت فعلی اقتصاد سینمای ایران گفت: من یک کارگردان بدنه سینمای ایران هستم و فیلم‌های اکشن اجتماعی می سازم. آثار من همه مخاطب پسند و پر فروش بوده و همیشه بینندگان زیادی را به سینماها کشانده است اما باعث تاسف است که در وضعیت فعلی سینمای ایران هیچ کسی برای سرمایه گذاری در فیلمم پیدا نمی کنم.

جوانمرد که آخرین بار چهار سال پیش"شکار روباه" را ساخته بود گفت: چهار سال پیش فیلمی را ساختم که پس از دو سال انتظار سرانجام اکران شد اما در تمام این چهار سال من بیکار بودم. متاسفانه میبینم سرمایه گذاری روی فیلم‌های خنثی و بی فایده که در اکران هیچ سرمایه ای را بر نمی گردانند انجام می شود ولی سرمایه گذاران اصولا نمی توانند درک کنند که یک فیلم اکشن اجتماعی مثل"کرگدن"چگونه می تواند سود ده باشد.

این کارگردان تصریح کرد:حتی بنیاد سینمایی فارابی نیز پس از مطالعه فیلمنامه به من گفت ساخت چنین آثاری در سیاستهای کاری ما نیست.حالا مجبورم یا با پول بهره ای فیلم بسازم یا یک علاقه مند به سینما پیدا کنم که در کار سرمایه گذاری کند ولی متاسفانه هنوز کسی پیدا نشده است.

پایان پیام/