به گزارش هنرآنلاین، این نمایش 35 دقیقه‌ای که ساعاتی قبل به اجرا در آمد با بهره‌گیری از مضمون کرامات ائمه اطهار (ع)، روایت خانواده‌ای را به روی صحنه برد که در یک سفر دریایی به خارج از کشور دچار طوفان و حمله دزدان دریایی شده اما به واسطه لطف پسر خانواده به پرنده حرم آقا علی ابن موسی الرضا (ع) در لحظه حادثه از کمک پرندگان حرم بهره‌مند شده و نجات می‌یابند.

کارگردان این نمایش عروسکی در حاشیه اجرا گفت: جشنواره ضامن آهو با بهره‌گیری از ظرافت هنر و ارائه آثار فاخر، به خوبی توانسته است در انتقال مفاهیم ارزشی به جامعه با هدفی موفق عمل کند.

سید جواد رحیم‌زاده افزود: قطعاً حضور ائمه (ع) و کرامات آنان در زندگی مسلمانان جاری است و حرکت به سمت معنویت با تکیه بر ارزش‌های الهی در زندگی انسان تأثیر خواهد داشت.

وی تصریح کرد: خوشبختانه در سایه همت جمعی و تلاش ارزنده عوامل گروه، اجرای خوبی را در ششمین دوره جشنواره داشتیم که به نوبه خود از زحمات تک تک عوامل تشکر می‌کنم.

این کارگردان با اشاره به سطح کیفی آثار ارائه شده در جشنواره خاطرنشان کرد: با توجه به حضور مستمر در دوره‌های مختلف جشنواره، به جرأت می‌توانم بگویم سطح کارهای راه یافته به این دوره ارتقای چشمگیری داشته به طوری که شاهد اجراهایی قوی از سوی گروه‌های مختلف و هنرمندان هستیم.

گفتنی است، رحیم زاده در کارنامه هنری خود در دور سوم جشنواره ضامن آهو موفق به کسب عنوان نخست کارگردانی شد.

وی همچنین در دوره چهارم این جشنواره با نمایش "شمعی در قاب" رتبه دوم کارگردانی را به دست آورد؛ رحیم‌زاده در جشنواره پنجم نیز با نمایش "صدای من کجاست" که به عنوان کار برگزیده جشنواره انتخاب شد رتبه اول کارگردانی را کسب کرد.

ششمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی (ضامن آهو) از بیست و هشتم شهریور آغاز و تا دوم مهرماه در فرهنگسرای طوبی بندرعباس ادامه دارد.

انتهای پیام/