به گزارش هنرآنلاین، فریدون فعالی اظهار کرد: در این نمایشگاه آثار صنعتگران و هنرمندان حوزه‌های صنایع دستی و هنرهای تجسمی با مشارکت اتحادیه تعاونی‌های صنایع دستی و انجمن هنرهای تجسمی استان فارس به نمایش در می‌آید.

فعالی با اشاره به ماده 119 قانون بودجه سال گذشته کل کشور تصریح کرد: ادارات، سازمان‌ها و نهادهای مختلف این استان در راستای اجرایی کردن این ماده قانونی بودجه می‌توانند ضمن بازدید از این نمایشگاه نسبت به خرید و یا سفارش خرید محصولات صنایع دستی و آثار هنری اقدام کنند.

وی ادامه داد: از آنجایی که اجرای این ماده قانونی جزو ملزومات قانون بودجه سال گذشته بوده و با هدف کمک به دو حوزه بسیار مهم صنایع دستی و آثار هنری در بودجه گنجانده شده، امید می‌رود مدیران و مسئولان این استان نسبت به پیگیری و اجرای آن اقدام کنند.

مدیرکل میراث فرهنگی فارس در پایان تصریح کرد: با توجه به تاکید استاندار فارس در جلسه کارگروه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری این استان و دستور ارائه گزارش عملکرد ادارات و سازمان‌ها در اجرای این ماده قانونی در جلسه بعد پیشنهاد می‌شود موضوع در دستور کار ادارات و نهادهای فارس قرار گیرد.

انتهای پیام/