به گزارش هنرآنلاین، اختتامیه هفتمین جشنواره ادبیات نمایشی رضوی و نخستین جشنواره بازنامه‌نویسی رضوی در فرهنگ رضوی با حضور آیت‌الله هادی باریک‌بین نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین در صحن امامزاده حسین (ع) شهر قزوین برگزار شد.

هفتمین جشنواره ادبیات نمایشی رضوی و نخستین جشنواره بازنامه‌نویسی رضوی در فرهنگ رضوی از برنامه‌های جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) بوده که به میزبانی قزوین برپا شده است.

تعداد 141 اثر از مجموع 120 هنرمند به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده که بخش قابل توجه‌ای از این اثرها در حوزه نمایشنامه‌نویسی بوده است.

در هفتمین جشنواره ادبیات نمایشی رضوی و نخستین جشنواره بازنامه‌نویسی رضوی در فرهنگ رضوی در حوزه‌‌های نمایش‌نامه‌نویسی کودک و نوجوان چهار نفر، نمایش‌نامه‌نویسی صحنه‌ای چهار نفر و بازنامه‌نویسی دو نفر برگزیده شده‌اند.

آثار هنری که توسط هنرمندان به دبیرخانه رضوی جشنواره ادبیات نمایشی رضوی و نخستین جشنواره بازنامه‌نویسی رضوی ارسال شده بیشتر از قشر جوانان بوده است.

برگزاری جشنواره رضوی به یک حرکت جمعی، ملی و بین‌المللی تبدیل شده است و در 40 کشور گسترش یافته که این جشنواره مورد استقبال ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌عموم مردم و هنرمندان قرار گرفته است.

امسال جشنواره بازنامه‌نویسی رضوی برای نخستین‌بار برگزار شد که این بخش در حوزه تولیدات اثرهای هنری در کشور نوین بوده است.

در پایان این مراسم از برگزید‌ه‌‌های جشنواره ادبیات نمایشی رضوی و نخستین جشنواره بازنامه‌نویسی رضوی در فرهنگ رضوی با اهدا جوایزی توسط مسئولان استانی تقدیر و قدردانی به عمل آمد.

انتهای پیام/