به گزارش هنرآنلاین، سید محمد حسینی در گردهمایی اعضاء شورای فرهنگ عمومی که با حضور نمایندگان دستگاههای اجرایی بوشهر در محل استانداری برگزار شد، افزود: ما یک کشور اسلامی هستیم لذا نوع نگاهمان نیز به امور باید بر اساس فرهنگ اسلامی شکل بگیرد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی کشور با بیان اینکه امروز دشمنان اسلام و مسلمانان سرمایه گذاری کلانی برای بمباران تبلیغاتی و تهاجم فرهنگی در سراسر دنیا انجام می دهند گفت: وظیفه همگان بویژه اهالی فرهنگ و هنر است که با استفاده از ظرفیت های مختلف و ابزارهای هنری دشمنان را به چالش بکشند

به گفته حسینی با آسیب شناسی و شناسایی موانع و مشکلات و انجام کارهای ایجابی می توان در معرفی و تبیین فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی تلاش کرد.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی کشور تأکید کرد: باید ضمن صیانت از دستاوردها و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ،مراقب بود که دشمنان با استفاده از ابزارهای مختلف ایده ها و باورهای خود را به جوانان و نوجوانان ما القاء نکنند.

وزیر ارشاد در ادامه از آغاز برنامه های مختلف جشنواره بین المللی امام رضا«ع» همزمان با ایران و 48 کشور دنیا خبر داد و هدف از آن را ترویج فرهنگ رضوی در سراسر جهان عنوان کرد.

حسینی همچنین در ادامه به توهین ساحت مقدس نبی اکرم«ص» از سوی رژیم صهیونیستی، آمریکا و غرب اشاره و ضمن محکوم کردن مجدد آن تأکید کرد امروز وظیفه اهل قلم، علم و دانش، رسانه و هنرمندان است که با تولید آثار فاخر در معرفی چهره پیامبر اعظم«ص» و معرف و آموزه های ناب محمدی تلاش کنند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین با اشاره به مسائل و مشکلات مطرح شده در این نشست از سوی برخی دستگاههای اجرایی استان گفت: در حد توان کمک و حمایت های لازم انجام خواهیم داد.

گردهمایی اعضاء شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر روز پنجشنبه با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، استاندار و جمعی از نمایندگان دستگاههای اجرایی استان در محل استانداری برگزار شد.

انتهای پیام/