علیرضا سرتیپی تهیه کننده سینما و مدیر شرکت پخش بین المللی فیلمبران که پخش فیلم "بغض" اولین ساخته رضا درمیشیان را برعهده دارد، در گفت و گو با خبرنگار هنر آنلاین درباره استقبال از این فیلم بعد از آغاز اکرانش در سینماهای کاشان،گفت:با اینکه بدون تبلیغات اکران فیلم را در کاشان آغاز کردیم اما "بغض"با استقبال خوب تماشاگران روبرو شد.

وی در مورد دلیل این استقبال گفت:فضای تبلیغاتی خوبی برای فیلم در فضای مجازی وجود داشت که مردم را از مضمون و محتوای آن آگاه کرد.ضمن اینکه جذابیت پوستر و سر در فیلم در سینماها،مردم را جذب این فیلم کرد.امیدوارم اکران آن در تهران که از هفته بعد آغاز می‌شود نیز با استقبال مخاطبان روبرو شود.

سرتیپی در پایان در مورد احتمال معرفی "بغض" به عنوان نماینده ایران به آکادمی اسکار گفت:"بغض"فیلم خوبی است و با توجه به فیلمهایی که نامشان در این زمینه مطرح است،فکر می کنم که شانس بالایی برای معرفی در اسکار داشته باشد.

فیلم سینمایی "بغض" اولین ساخته بلند رضادرمیشیان در تداوم حضور بین المللی خود در بخش مسابقه پنجمین جشنواره فیلم دیدار کشور تاجیکستان به نمایش درخواهد آمد.

این جشنواره از 25 تا 29 مهر در شهر دوشنبه کشور تاجیکستان به نمایش برگزار خواهد شد.

"بغض" که از گزینه های جدی نمایندگی ایران برای اسکار 2013 است، در اولین حضور بین المللی خود در بخش رقابتی فیلم های اول سی و ششمین جشنواره فیلم مونترال کانادا مورد استقبال منتقدان قرار گرفت.

همچنین قرار است در دومین حضور بین المللی خود در بخش مسابقه رسمی بیست و هشتمین جشنواره فیلم ورشو در کشور لهستان به نمایش دربیاید.

باران کوثری، بابک حمیدیان و مهران احمدی تنها بازیگران ایرانی "بغض" هستند. هایده صفی یاری (تدوین)، تورج اصلانی (مدیر فیلم برداری) ، محمدرضا دلپاک ( طراحی و ترکیب صدا)، مهرداد میرکیانی (طراح چهره‌پردازی) ، حبیب رضایی (مشاور امور بازیگران) ، نظام الدین کیایی (صدابردار) ، کیوان مقدم (طراح صحنه و لباس) ، جواد جلالی (فیلم بردار)، افسانه رضازاده (مدیرتولید) ، ساتیار امامی (عکاس) ،امیر علی قنبری (برنامه ریز و دستیاراول کارگردان)، فواد بوربور (مدیرتدارکات) و... عوامل اصلی «بغض» هستند.

به گزارش هنر آنلاین، بغض با "شعار فیلم دهه 60 ای‌ها" در سینماهای تهران و شهرستان‌ها به نمایش درخواهد آمد.

این فیلم که تماماً در ترکیه فیلمبرداری شده ماجرای پرتنش عشق و نفرت میان دو جوان ایرانی معتاد را در ساعت‌های آخر حضورشان در استانبول روایت می‌کند.

بغض در اولین حضور بین المللی خود در بخش رقابتی فیلم های اول سی و ششمین جشنواره فیلم مونترال کانادا مورد استقبال منتقدان قرار گرفت. همچنین قرار است در دومین حضور بین المللی خود در بخش مسابقه رسمی بیست و هشتمین جشنواره فیلم ورشو در کشور لهستان به نمایش دربیاید.

باران کوثری، بابک حمیدیان و مهران احمدی تنها بازیگران ایرانی بغض هستند.

پایان پیام/