به گزارش خبرنگار تجسمی هنرآنلاین، نگارستان آن با برگزاری چهار نمایشگاه انفرادی کوتاه مدت از چهار هنرمند جوان و مستعد ایرانی در مهرماه به معرفی دیدگاه هایی متفاوت این هنرمندان و دغدغه های آنها می پردازد. «هویت» ، «بوی گند تفنن» ،«نگاهی دیگر» و «دنیای عجیب و پیچیده من»' همگی حاکی از نگرش موشکافانه به مسایل روز انسان معاصر است.

اولین نمایشگاه مهرماه نمایشگاه انفرادی نقاشی علیرضا چلیپا است. این نمایشگه با عنوان هویت از 7مهرماه تا 13 مهرماه برگزار می شود. علاقه مندان برای بازدید از این نمایشگاه می توانند همه روزه از 16 تا 20 در گالری آن حضور پیدا کنند.

نمایشگاه انفرادی نقاشی محمد کیوان با عنوان بوی گند تفنن، دومین نمایشگاهی است که گالری آن از 14 تا 20 مهرماه برگزار می کند.

نمایشگاه انفرادی نقاشی با عنوان نگاهی دیگر هم توسط تبسم تهم به نمایش گذاشته می شود. این نمایشگاه از 21 تا 27 مهرماه برگزار می شود.

اما آخرین نمایشگاه مهرماه گالری آن در روزهای پایانی برگزار می شود. نمایشگاه انفرادی نقاشی رامین پرهام با عنوان دنیای عجیب و پیچیده من از 28 مهرماه تا 3 آبان ماه ادامه دارد.

علاقه مندان برای حضور در این نمایشگاه ها می توانند به گالری آن واقع در خیابان ونک، خیابان سئول، شماره 40 مراجعه کنند همچنین در صورت تمایل برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 88603050 تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/31/34