به گزارش هنر آنلاین، امیرحسین الله وردی مدیر نقطه تعریف با اعلام این خبر درباره این اثر گفت: آلبوم "هم آواز پرستوهای آه"دوازده قطعه به نام‌های "گذر"، "چاووشی"، "عود"، "آخر شاهنامه"، "دمادم"، "واگویه"، "آواز کرک"، "خاموشی"، "اندوه"، "یک اتفاق"، "چه می‌کنی" و "راهی" دارد که اشعار از زنده یاد مهدی اخوان ثالث انتخاب شده و کار آهنگسازی و تنظیم قطعات را هم سیاوش ولی ‌پور برعهده داشته است.

وی در ادامه درباره ساختار موسیقایی این آلبوم افزود: در این اثر برخلاف دیگر آلبوم‌های موسیقی، کل قطعات به یکدیگر ارتباط دارند و راوی داستانی اجتماعی هستند.

الله وردی با اعلام اینکه آلبوم "هم آواز پرستوهای آه" اثری خاص و متفاوت است، درباره آهنگساز این آلبوم توضیح داد و گفت: سیاوش ولی ‌پور آهنگساز این اثر و از شاگردان اردوان کامکار با اینکه هنرمندیست جوان، ولی بسیار با استعداد هست و مخاطبین با شنیدن این آلبوم به خاص بودن آهنگسازی این اثر پی خواهند برد.

مدیر نقطه تعریف در پایان صحبت‌هایش افزود: شروین مهاجر (کمانچه)، مهرزاد اعظمی کیا (کمانچه آلتو)، امین حیدری (عود)، میلاد درخشانی (تار)، مهرداد عالمی (ویولن سل)، رضا عسگرزاده (بالابان)، اشکان رهبر (سه تار)، سیاوش ولی‌پور (سنتور و قیچک)، جعفر قاضی عسگر (ضرب و کوزه)، نبیل یوسف شریداوی (دف)، سعید روحانی (نی) و پاشا هنجنی (نی) در این اثر به عنوان نوازنده، علیرضا قربانی را همراهی کرده‌اند.

آخرین آلبوم علیرضا قربانی با عنوان "حریق خزان" که چندی پیش راهی بازار شد، با استقبال گسترده‌ای توسط علاقه‌مندان موسیقی ایرانی مواجه شده است.

پایان پیام/